شناسهٔ خبر: 28243808 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تمرین زندگی با پازل‌های آگاهی‌بخش

انتشار پوستر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

پوستر چهارمین جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی کانون با طرحی از نشان اصلی این رویداد که تکه‌ای از یک جورچین (پازل) است طراحی و منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا احمدی‌راد طراح این پوستر در این باره گفت: در این پوستر از لگوی اصلی سه دوره گذشته جشنواره به شکل حجمی و به عنوان دروازه‌ی ورودی این رویداد استفاده کردیم.

وی افزود: رنگ قرمز لگوی جشنواره ملی اسباب‌بازی در پوستر این رویداد نشان از هیجان، شادی و سرزندگی در فضایی با آسمان آبی و چمن سبز دارد که محیطی مطلوب و حال خوب را به افراد القا می‌کند.

احمدی‌راد وجود پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی به عنوان نماد ملی ایران به همراه تصویر برج‌های میلاد و آزادی تهران در این طراحی را نشانه‌هایی برای آگاهی‌بخشی از محل برگزاری این رویداد عنوان کرد.

این گرافیست و طراح  هم‌چنین یادآور شد تصویرهایی از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان در حال حرکت و عبور از دروازه‌ برای ورود به محل برگزاری جشنواره اسباب‌بازی طراحی کردیم تا مخاطبان این رویداد ملی و فرهنگی را به جامعه معرفی کنیم.

چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» طی روزهای 26 تا 30 آبان 1397 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برپا می‌شود.

نظر شما