شناسهٔ خبر: 28243704 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به دنبال برد شیرینی مقابل استقلال هستیم

نظری: نساجی، لیورپول ایران است

هافبک تیم نساجی مازندران می‌گوید انگیزه زیادی برای بازی با استقلال دارد و به دنبال کسب برد برابر این تیم و هدیه دادن به هواداران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" تیم نساجی مازندران از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان استقلال تهران است و دیدار حساسی را با شاگردان شفر برگزار می‌کند. حال محمدمهدی نظری بازیکن حال حاضر نساجی که سابقه حضور در استقلال را دارد درباره این مسابقه گفت: در ابتدا احساس خیلی خوبی دارم که بعد از چند سال با تیم بزرگ نساجی به لیگ برتر بازگشتم. ما تمام توان و انرژی خود را می‌گذاریم که در دیدار امروز برنده شده تا علاوه بر کسب سه امتیاز و جبران باخت هفته قبل ، دل مردم قائمشهر و طرفداران نساجی را شاد کنیم. 


هافبک نساجی هم‌چنین در رابطه با شرایط تیمش برای این بازی گفت: از اول فصل همه بازیکنان خیلی خوب تمرین و تلاش می‌کنیم و مطمئنم بچه‌ها خیلی آماده هستند و من هم برای این بازی انگیزه بسیار خوبی دارم تا بتوانیم یک برد شیرین به هواداران هدیه کنیم. 


وی ادامه داد:  نساجی با این طرفدارانی که دارد مستحق دریافت لقب لیورپول ایران است و من بارها این را اعلام کرده‌ام. آن‌ها با شور و هیجانی که دارند باعث می‌شوند که ما درون زمین احساس نکنیم که یازده نفره‌ایم و آن‌ها قوت قلب خوبی به ما می‌دهند. امیدوارم در بازی امروز هم تا دقایق آخر پشت تیم بمانند تا پیروزی خوبی به دست آوریم.

نظر شما