شناسهٔ خبر: 28242567 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلری موزیکال از بخش Zombies بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

اخیرا یک ویدئوی جدید و موزیکال از حالت محبوب Zombies بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتتشر شده که بخش‌های مختلفی از این حالت را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -
تریلری موزیکال از بخش Zombies بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

اخیرا یک ویدئوی جدید و موزیکال از حالت محبوب Zombies بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتتشر شده که بخش‌های مختلفی از این حالت را نشان می‌دهد.

تقریبا تا سه هفته دیگر، شاهد عرضه جدیدترین نسخه از سری بازی Call of Duty یعنی عنوان Call of Duty: Black Ops 4 خواهیم بود که قرار است پیشرفت‌ها، قابلیت‌ها و تجربه‌ای کاملا جدید را نسبت به نسخه‌های قبلی به کاربران ارائه دهد و ما برای اولین بار شاهد اضافه شدن بخش بتل رویال با نام Blackout خواهیم بود. بازی Call of Duty: Black Ops 4 مانند چند عدد از نسخه‌های دیگر در این مجموعه، به دنیای مدرن آینده سفر کرده و قرار است تا تکنولوژی جدید و ربات‌های غول پیکر بر جهان حکم‌رانی داشته باشند.

یکی از حالت‌هایی که از قدیم در این بازی وجود داشته و از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، حالت Zombies بوده که می‌تواند مدت‌ها شما را در کنار دوستان خود سرگرم کند. بدون شک حالت Zombies موجود در بازی Call of Duty: Black Ops 4، یک خط داستانی مخصوص و ویژه خواهد داشت و پیشرفت‌های جدیدی را هم نسبت به نسخه‌های قبلی این حالت متحمل شده که در کنار نقشه‌ها و اسلحه‌های تازه به دست کاربران خواهد رسید.

حال اخیرا تیم سازنده بازی یعنی استودیو بازی‌سازی تری‌آرک (Treyarch) و ناشر آن یعنی شرکت اکتیویژن (Activision)، تریلری جدید از بخش Zombies بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کردند که بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. به طور کلی این ویدئوی ۵ دقیقه‌ای، می‌تواند شما را بیش از پیش با جزئیات و ویژگی‌های تازه‌ی این بخش آشنا کند. مکانیزم‌های جدیدی به گیم‌پلی بازی اضافه شده‌اند که حسی جدید را به کاربران منتقل خواهد کرد.

همان‌طور که گفته شد این تریلر یک تریلر موزیکال بوده و موسیقی پیاده‌سازی شده در آن، بسیار گوش‌نواز و مهیج است. قطعه استفاده شده در این ویدئو یعنی Mad Hatter متعلق به گروه مشهور و پرطرفدار Avenged Sevenfold بوده است. اگر شما هم یکی از طرفداران بازی مذکور هستید که قصد دارید هرچه زودتر به تجربه بخش زامبی این بازی بپردازید، مشاهده این ویدئو زیبا به شما پیشنهاد می‌شود.

بازی مورد انتظار Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر سال ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

تریلر موزیکال جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 با محوریت حالت زامبی:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

از دیگر اخبار جدید این بازی، می‌توان به مشخص شدن مدت زمان انحصاری بودن محتویات ابتدایی بازی اشاره کرد که طبق گفته سازندگان، این محتویات که نقشه‌ها، اسلحه‌ها و اضافات دیگری را شامل می‌شود، به مدت هفت روز انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ خواهد بود. برای مشاهده جزئیات بیشتر به این خبر مراجعه کنید.

همچنین تا قبل از عرضه‌ی رسمی بازی، پیشنهاد می‌شود نگاهی به پیش نمایش جدید داشته باشید که توسط مصطفی زاهدی به رشته تحریر درآمده است.

نظر شما