شناسهٔ خبر: 28241124 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلر زمان عرضه بازی FIFA 19 منتشر شد

به تازگی تریلر زمان عرضه بازی مورد انتظار FIFA 19 منتشر شده که بخش‌های متفاوتی از بازی را به تصویر می‌کشد.

صاحب‌خبر -
تریلر زمان عرضه بازی FIFA 19 منتشر شد

به تازگی تریلر زمان عرضه بازی مورد انتظار FIFA 19 منتشر شده که بخش‌های متفاوتی از بازی را به تصویر می‌کشد.

همان‌طور که اطلاع دارید، تا چند روز دیگر بازی FIFA 19 به دست کاربران خواهد رسید و طرفداران و بازیکنان این مجموعه پرطرفدار، برای تجربه آن از هیجان بسیار زیادی برخوردار هستند. ما در سال جاری در جدیدترین نسخه از سری بازی فیفا شاهد اضافه شدن بخش لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به همراه دو گزارشگر جدید و مخصوص هستیم که می‌توانند حس جدیدی به بازی منتقل کنند. با توجه به نمرات بسیار خوب منتشر شده از بازی، می‌توان از گیم‌پلی جدید بازی مطمئن بود زیرا بسیاری از منتقدان، تغییرات جدید و اساسی در گیم‌پلی بازی را تحسین کرده و به نظر می‌رسد که نسبت به گذشته، شاهد یک گیم‌پلی واقع گرایانه‌تر هستیم. از بزرگ‌ترین تغیرات گیم‌پلی بازی، میتوان به سیستم جدید شوت‌زنی، کنترل توپ و یا حتی سیستم پاس‌کاری میان بازیکنان اشاره کرد که نسبت به نسخه قبلی بازی تغییر کرده است.

حال با فاصله چند روز مانده به انتشار عنوان FIFA 19، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) تریلر زمان عرضه این بازی را منتشر کرده که می‌توانید در آن بخش‌های جدیدی از بازی را مشاهده کنید. در این ویدئو زمان عرضه، بازیکن‌های مطرح و بزرگی مثل نیمار، کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا، کیوین دی بروینه و کیلیان امپاپه حضور خواهند داشت که با طرفداران و بازیکنان بازی ارتباط برقرار می‌کنند. همچنین می‌توانید برخی از بازی‌بازهای حرفه‌ای و طرفداران دو آتیشه این بازی را به همراه دوستان آن‌ها مشاهده کنید که در خانه به اصطلاح مجردی خود، در حال تجربه بازی هستند و یک هیجان بسیار بالا را در بخش لیگ قهرمانان اروپا تجربه می‌کنند.

اگر شما هم یکی از دارندگان اشتراک‌های Origin Access و EA Access باشید، می‌توانید همین حالا به مدت ۱۰ ساعت به تجربه بازی بپردازید و در این زمان محدود از بازی لذت ببرید. از سویی دیگر، افرادی که نسخه‌های آلتیمیت ادیشن و چمپیونز ادیشن را داشته باشند، قادر خواهند بود تا از تاریخ ۳ مهر ماه سال ۱۳۹۷ (۲۵ سپتامبر سال ۲۰۱۸) به تجربه بازی بپردازند. نسخه‌ی کامل و رسمی بازی در تاریخ ۶ مهر ماه (۲۸ سپتامبر) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

در نهایت می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را با نام Champions Rise تماشا کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

از جدیدترین اخبار این بازی، می‌توان به لیست نمرات بازی اشاره کرد که از اینجا به طور کامل قابل مشاهده است.

نظر شما