شناسهٔ خبر: 28240561 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری رویداد استارتاپی در حوزه نرم افزارهای دریایی

تهران- ایرنا- ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور جذب سرمایه برای شرکت های نوپا، استارتاپ ها و ایده ها و با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن (نرم افزار) های دریایی برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه گروه علمی ایرنا از ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی، رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی این معاونت اظهار داشت: این رویداد در آبان سال جاری همزمان با چهارمین جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» در محل باغ موزه دفاع مقدس با حضور سرمایه ‏گذاران و شرکت های نوپا، استارتاپ‌ ها و ایده پردازان این حوزه برگزار خواهد شد.
اسماعیل قادری فر درخصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبان ایده و استارتاپ ها با سرمایه گذاران است که در دو بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ ها و ایده ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ ها) برگزار می شود و استارتاپ ها می توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند.
وی افزود: سرمایه ‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارتاپ ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار و میزان فروش به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد.
قادری فر در خصوص اهمیت برگزاری این رویدادها افزود: یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت ها و بسترهای جذب سرمایه است. رویدادهای استارتاپ اپلیکیشن های دریایی تلاش دارد این زمینه را برای شرکت های نوپا و استارتاپ ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم نماید.
مهلت استارتاپ ها و شرکت های نوپا برای ثبت نام در این رویداد تا 19 مهر خواهد بود. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت www.irandarya.com مراجعه کنند.
علمی**9157*2017

نظر شما