شناسهٔ خبر: 28239955 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

روی پاس گل اتفاقی گلر برزیلی؛

شاگردان مهاجری با برتری به رختکن رفتند

نیمه نخست دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پارس جنوبی با یک گل به سود تیم تبریزی خاتمه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم‌های ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم برگزار کننده دیدار افتتاحیه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال هستند که این بازی از ساعت 17:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شده است.

نیمه اول این مسابقه لحظاتی پیش با برتری یک بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت. تنها گل سبزپوشان را در این نیمه رضا خالقی‌فر خیلی زود و در دقیقه 4 به ثمر رساند. جالب‌تر اینکه مهاجم ماشین‌سازی روی پاس فرناندو دخسوس موفق به گلزنی شد تا پاس گل به نام دروازه‌بان برزیلی این تیم ثبت شود.

شرح گل: فرناندو دخسوس پس از اینکه توپ را در اختیار گرفت، بازی را آغاز کرد که شوت او با اشتباه بازیکنان پارس جنوبی و پشت مدافعان این تیم به صورت اتفاقی به رضا خالقی‌فر رسید و این مهاجم نیز توپ را از فراز دستان گلر حریف عبور داده و با تور دروازه تیم جمی آشنا کرد.

اتفاق دیگر نیمه اول مصدومیت سیداحمد مهدی‌زاده بازیکن تیم ماشین‌سازی بود که پس از این آسیب‌دیدگی در دقیقه 40 تعویض شد.

قضاوت جدال دو تیم بر عهده جواد محمدی است که وی در نیمه اول فقط یک بار دست به جیب شده و طی آن، سید احمد موسوی از ماشین‌سازی را با کارت زرد خود جریمه کرد.

ماشین‌سازی تبریز: فرناندو دخسوس، سیداحمد موسوی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیداحمد مهدی‌زاده (40- فرید بهزادی کریمی)، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، توحید غلامی، مسیح زاهدی، محسن یوسفی، پیمان بابایی و رضا خالقی‌فر.
سرمربی: محمدرضا مهاجری

پارس جنوبی جم: احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، محمد ستاری، شهرام گودرزی، میثم نقی‌زاده، نیما انتظاری، سیدامیر میربزرگی، روح‌الله سیف‌اللهی، محمد نوری و ابراهیم صالحی.
سرمربی: مهدی تارتار

انتهای پیام/

نظر شما