شناسهٔ خبر: 28238747 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری؛

رویداد استارت‌آپی «اپلیکیشن‌های دریایی» آبان ماه برگزار می‌شود

ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی، رویداد استارت‌آپی «اپلیکیشن‌های دریایی» را با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، آبان ماه ۹۷ برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا، استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها و با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، رویداد استارت‌آپی در حوزه اپلیکیشن‌های دریایی در حاشیه چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزار می‌کند.

اسماعیل قادر‌ی‌فر رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر گفت: این رویداد در آبان ماه سال جاری همزمان با چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در محل باغ موزه دفاع مقدس با حضور سرمایه ‏گذاران و شرکت‌های نوپا، استارت‌‎آپ‌ها و ایده پردازان این حوزه برگزار خواهد شد.

وی درخصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبین ایده و استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در ۲ بخش عمومی (شامل ارائه استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارت‌آپ‌ها) برگزار می‌شود و استارت‌آپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند.

قادری‌فر اظهار داشت: سرمایه‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارت‌آپ‌ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آن‌ها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آن‌ها اعلام نظر خواهند کرد.

وی در خصوص اهمیت برگزاری این رویداد‌ها افزود: یکی از خلأ‌های زیست بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، نبود فرصت‌ها و بستر‌های جذب سرمایه است که رویداد‌های استارت‌آپ اپلیکیشن‌های دریایی تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند.
 
رویداد استارت‌آپی «اپلیکیشن‌های دریایی» آبان ماه برگزار می‌شود

گفتنی است، مهلت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپا برای ثبت نام در این رویداد تا ۱۹ مهرماه خواهد بود از این رو متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت www.irandarya.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۷۶۲۵۱۲۲۴، ۷۶۲۵۱۲۳۱ و ۵ – ۶۶۰۲۸۹۶۳ تماس گیرند.

نظر شما