شناسهٔ خبر: 28238720 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

غیبت ملی پوش تكواندو در لیگ برتر

در حالی كه تیم‌های باشگاهی به دنبال جذب ملی پوشان هستند، اما ابوالفضل یعقوبی ملی پوش تكواندو كشورمان به دلیل رقم پایین قرارداد‌های، با هیچ یك از تیم‌ها قراداد امضا نكرد و در لیگ سال جاری حضور نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما، مسابقات لیگ برتر تکواندو "یادواره پانصد شهید تکواندو" در سال‌جاری در 2 مرحله برگزار می‌شود. در این دوره از رقابت‌ها ۸ تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، ملوان نداجا و صنعت مس کرمان حضور دارند.

در حالی که تیم‌های باشگاهی به دنبال جذب ملی پوشان هستند، اما ابوالفضل یعقوبی ملی پوش تکواندو کشورمان به دلیل رقم پایین قرارداد‌های، با هیچ یک از تیم‌ها قراداد امضا نکرد و در لیگ سال جاری حضور نخواهد داشت.

یعقوبی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: رقم قراردادی تکواندو در لیگ بسیار پایین است و حتی این مبلغ به صورت کامل از سوی باشگاه‌ها پرداخت نمی‌شود به همین دلیل تصمیم گرفتم در لیگ امسال حضور نداشته باشم و با باشگاهی قرارداد امضا نکردم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه حضور در تیم ملی از طریق رقابت‌های انتخابی مشخص می‌شود غیبتم در لیگ امسال تاثیری روی حضورم در تیم ملی نخواهد داشت و سعی می‌کنم سطح آمادگی ام را حفظ کنم تا همچنان در تیم حضور داشته باشم.

گفتنی است ملی پوش تکواندو کشورمان که همراه با تیم ملی تکواندو در رقابت‌های گرندپری چین تایپه شرکت کرده است در مبارزه با نماینده برزیل نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت و از کسب مدال بازماند.

نظر شما