شناسهٔ خبر: 28234496 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شجاع خلیل‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

السد را شکست خواهیم داد/ همه فکر می‌کردند پرسپولیس توان برد مقابل الدحیل را ندارد/ در دربی به دنبال پیروزی هستیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره آخرین وضعیت قرمزها صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس توانست با نتیجه سه بر یک الدحیل را در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی شکست دهد و به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. شجاع خلیل زاده، بازیکن مازنی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت قرمزها با خبرنگار برنا صحبت کرد.

*درباره دیدار با الدحیل و بازگشت رویایی قرمزها صحبت کنید.

بازی واقعا زیبایی بود. همه بازیکنان با غیرت بازی کردند و از جان مایه گذاشتند. از همان دقایق ابتدایی به دنبال گل بودیم. بعد از دریافت گل اول شاید همه بر این باور بودند که پرسپولیس توان گلزنی ندارد و از ادامه رقابت‌ها حذف خواهد شد اما ما با تلاش و انگیزه بسیاری که داشتیم حمله کردیم و به گل رسیدیم. هرگز آن شب را فراموش نخواهم کرد.

*هواداران استقبال خوبی از این بازی داشتند.

بله مثل همیشه هواداران کنار ما بودند و در تک تک دقایق تاثیرگذار بودند. با شعار حمله حمله به ما انگیزه حمله دادند و خدا را شکر که توانستیم به گل برسیم و با صعودمان شرمنده این همه هوادار نشدیم.

*همه از این تیم قهرمانی آسیا را می‌خواهند به نظر شما سرخپوشان می‌توانند قهرمان آسیا شوند؟

هنوز 5 بازی مانده است و نمی‌توان قهرمان را تعیین کرد اما تلاش همه ما برای رسیدن به قهرمانی آسیا است باید دید در آینده چی پیش خواهد آمد. وضعیت نیمکت پرسپولیس هم مناسب نیست. بسیاری از بازیکنان الان در مصدومیت به سر می‌برند. نداشتن هر کدام از مهره های اصلی می‌تواند در آینده در روند قهرمانی سرخپوشان در آسیا تاثیرگذار باشد.

*نظرت درباره بازی با السد چیست؟

السد هم تیم خوبی است که با استفاده از خریدهای خوبی که انجام داده به دنبال قهرمانی در آسیا است اما ما هم در تلاش هستیم که بتوانیم با شکست السد به مرحله بعدی صعود کنیم.

*در رقابت‌های لیگ برتر باید با استقلال بازی کنید، نظرت درباره این دیدار چیست؟

فعلا زود است درباره دربی صحبت کنم. این تیم رقیب سنتی پرسپولیس است و هواداران دو تیم از مدت ها منتظر بازی این دو تیم هستند. برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی می کنیم و فقط برای برد به میدان می‌رویم.

نظر شما