شناسهٔ خبر: 28233055 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اخراج کارمندان بخاطر فروش 15 هزار سیب به یک مشتری!

چند کارمند یک فروشگاه در کوبا بخاطر فروش 15 هزار عدد سیب به یک مشتری از کار اخراج شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندین کارمند در یک سوپرمارکت در کوبا؛ کشوری که با کمبود میوه مواجه است، به علت فروش 15 هزار سیب به یک مشتری از کار اخراج شدند. بنا به گزارش آژانس خبری دولتی "اوتلت گرانما" که روز جمعه منتشر شد این کارمندان که بر خلاف قوانین اقدام به فروش این مقدار میوه تنها به یک مشتری این فروشگاه کرده بود از کار اخراج شدند. خبر فروش این محموله از سیب ابتدا در وبلاگ یک خبرنگار محلی که خود از نزدیک شاهد این معامله و فروش این مقدار میوه در این سوپرمارکت در هاوانا، پایتخت کوبا بود منتشر شد.

اخراج کارمندان بخاطر فروش 15 هزار سیب! + تصاویر

بنا به گزارش " لورل سانچز" که این خبر را در وبلاگ خود منتشر کرد گروهی با نام " جوانان، مردمان نیرومند" که یک گروه شبه نظامی را سازماندهی کرده اند در این سوپرمارکت حاضر و اقدام به خرید این مقدار محموله از سیب کرده بودند. بنا به گزارش گرانما هشت کارمند شاغل در این فروشگاه که مالک آن انجمن دولتی "سینمکس" است بلافاصله از کار اخراج شدند.

در کوبا که با کمبود برخی اقلام از جمله میوه، کره، شیر مواجه است خرید عمده محصولات به منظور به فروش رساندن دوباره آن با قیمت بالاتر مرسوم نیست و عملی غیر قانونی بشمار می رود . بنا به اعلام سایت رسمی کوبادبیت کشور کوبا تقریبا همه مواد غذایی مورد نیاز 11 میلیون شهروند خود را از جمله سیب را از خارج وارد می کند. این جزیره بدنبال اصلاحات در سبک اقتصادی مدل جماهیر شوروی است که قوانین جدید جایگزین قوانین اعمال شده سال 1976 خواهد شد. کشور کوبا به منظور تامین میوه مورد نیاز خود به تازگی زمین هایی را در اختیار کشاورزان برای کاشت و تولید انواع میوه قرار داده است.

اخراج کارمندان بخاطر فروش 15 هزار سیب! + تصاویر

انتهای پیام/

فروش محموله سیب به یک مشتری دردسرساز شد

نظر شما