شناسهٔ خبر: 28233034 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سانا فیلم ساختگی حمله شیمیایی ادعایی در سوریه را منتشر کرد+ویدئو

خبرگزاری رسمی سوریه فیلم ساختگی حمله شیمیایی در ادلب که توسط تروریست‌ها و کشورهای غربی ساخته شده و در آن کلاه‌سفید‌ها در حال صحنه سازی این حمله شیمیایی هستند را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

سانا فیلم ساختگی حمله شیمیایی ادعایی غرب در سوریه را منتشر کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) فیلم ساختگی حمله شیمیایی ادعایی در ادلب سوریه که توسط تروریست‌ها و کشورهای غربی ساخته شده و در آن کلاه‌سفید‌ها در حال صحنه سازی این حمله شیمیایی هستند را منتشر کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز در خبری اعلام کرده که در واقع سه نسخه متفاوت از این فیلم وجود دارد که سناریو‌های آن‌ها اندکی با یکدیگر تفاوت دارد و فیلمی که روی یوتیوب قرار داده شده بود به بهانه نقض قوانین این سایت حذف شده است.

در یکی از این نسخه‌ها، در ابتدای فیلم افرادی که مثلا قربانی حمله شیمیایی هستند روی زمین دراز کشیده‌اند، یک مرد توسط برانکارد به سمت آمبولانس برده می‌شود و روی سرکودکی آب ریخته می‌شود.

در نسخه‌های دوم و سوم کلیپ، مرد مورد نظر روی برانکارد دراز نکشیده، ولی به دیگران کمک می‌کند روی سر کودک آب بریزند.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6673555/8669806?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

سانا فیلم ساختگی حمله شیمیایی در ادلب را منتشر کرد

برچسب‌ها:

نظر شما