شناسهٔ خبر: 28232628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه عسلویه:

۱۱۱ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود

بوشهر - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه گفت: ۱۱۱ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی حسن زاده عصر جمعه در نشست با خبرنگاران با تسلیت عاشورای حسینی و ایام سوگواری سرور وسالارشهیدان حضرت امام حسین اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاورد و میوه عاشورا است و ما از عاشورا درس مقاومت وایستادگی انسانیت و اخلاق گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه عسلویه با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد: ما دردفاع مقدس مبانی عاشورا را پیاده کردیم و بر همین مبنا بود که یک وجب از خاک کشورمان به دشمن ندادیم و مردم مقاومت کردند و این مقاومت مردم برگرفته از عاشورا بود.

وی افزود: الان که فشار اقتصادی روی مردم است، مردم باز هم مقاومت می‌کنند و این مقاومت مردم نیز برگرفته از عاشورا و دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه عسلویه راه پیروزی درجنگ اقتصادی را وحدت حول محور ولایت دانست و بیان کرد: بسیج  آمادگی کمک به دولت دارد و فرمانده نیروی مقاومت بسیج آمادگی کمک بسیج به دولت را اعلام کرده اند و ما نیز در شهرستان آمادگی خود برای کمک به مسئولان وخدمت رسانی به مردم را اعلام می کنیم و مسئولین هم باید برای رفع مشکلات جهادی عمل کنند.

حسن زاده برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و افزود: بیش از ۱۱۱ برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود که ۵۱ برنامه به عنوان برنامه های شاخص شناخته می شود.

وی ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان است و در این راستا به عنوان مهمترین برنامه فضاسازی ادارات و تزیین محیط پیرامونی ادارات با نمادهای دفاع مقدس را ابلاغ کرده است.

فرمانده سپاه عسلویه برنامه‌های محوری را رژه نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه عکس و آثار دفاع مقدس در سالن عمومی فرودگاه خلیج فارس عسلویه به عنوان پیشانی ورود مسافران به شهرستان،تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران جانبازان و رزمندگان توسط حوزه ها وپایگاه‌های مقاومت درسطح شهرستان، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس همزمان با بازگشایی مدارس، تجلیل ازسربازان نمونه، تجلیل از نخبگان و مخترعان بسیجی، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا در سراسر شهرستان و حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان عنوان کرد.

نظر شما