شناسهٔ خبر: 28231245 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مهر97 درشهرستان کنارک متفاوت تر از گذشته خواهد بود

*نماز جمعه مسجد مدنی شهرستان کنارک با رنگ و بوی آغاز بهار علم و دانش برگزار شد*

نادر محمدی مدیر آموزش وپرورش کنارک در جمع نمازگزاران پیش از خطبه های نماز جمعه فرمود: مهر97 مهری متفاوت تر از گذشته در شهرستان کنارک شاهد خواهیم بود .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کنارک ، در مراسم نماز جمعه این هفته حضور فرهنگیان و دانش آموزان بیش از گذشته به چشم می آمد و نویدبخش شروع دوباره تکاپو در مسیر علم و بالندگی بود.

نادر محمدی مدیر آموزش و پرورش  با حضور در مراسم نماز جمعه این هفته شهرستان کنارک ، باتبریک آغاز سال جدید تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، نوید شروع سالی پربار در جبهه  فرهنگ و دانش در مدارس شهرستان را داد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نقطه عطف پیشرفت و تعالی دنیوی و اخروی ست ، در سخنانی ضمن ارائه گزارشی مختصر از روند اجرای فعالیت ها در اداره خود ، مسیر کنونی آموزش و پرورش کنارک را بسیار امیدوار کننده خواند.

نادرمحمدی تضمین آینده یک کشور را در گرو توجه به آموزش و پرورش دانست و دانش آموزان و فرهنگیان را قشری تاثیر گذار در تمام زمینه ها نام برد .
وی در باب اهمیت آموزش و پرورش درجمع نمازگزاران  گفت:،چگونگی تمدن و فرهنگ هر ملت را از چگونگی توجه آن به
آموزش و پرورش می توان دریافت،آموزش و پرورش امروز کشور آیینه آینده کشور است و زیر ساخت منابع انسانی هر کشور در آموزش و پرورش شکل می گیرد.

وی در ادامه با لزوم ارتباط بیشتر اولیا با مدارس پرداخت وگفت: هرچه ارتباط اولیا با مدارس و مطالبه گری آنان بیشتر شود باعث پیشرفت دانش آموز میشود.
وی مهر97 را در شهرستان کنارک مهری متفاوت تر و بهتر نسبت به گذشته خواند.

محمدی در بخش پایانی سخنرانی خویش در زمینه  اختصاص زمین مناسب برای ساخت فضای آموزشی، چگونگی سرویس دهی دانش آموزان مدارس پایگاه ها و سازماندهی معلمین ، جذب دبیران متخصص، تجهیز و امکانات مالی مدارس، جذب 100 نیروی بومی در طول 2سال کنکورسراسری در دانشگاه فرهنگیان که نوید بخش آینده ای روشن در شهرستان می باشد توضیحاتی ارایه دادند و از افتتاح چندین  مدرسه خیری در روزهای آتی در سطح شهرستان خبر داد.
خطیب جمعه مسجدمدنی شهرستان کنارک باتسلیت ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: آموزش و پرورش محور توسعه و پیشرفت هر شهری می باشد .چرا که یکی از شاخص های مهم پیشرفت میزان باسوادی آن شهر است. وی تنها راه نجات انسان را از هرگونه خطرات و گمراهی، فرمانبرداری و اطاعت از دستورات قرآن و ائمه اطهار(ع) عنوان کرد.
مولوی آذین امام جمعه مسجد مدنی شهرستان کنارک در بخش پایانی سخنرانی خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش از زحمات وتلاش های خالصانه فرهنگیان که در دورترین نقاط شهرستان به تربیت آینده سازان جامعه می پردازند تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما