شناسهٔ خبر: 28231188 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیش بازی نساجی-استقلال؛ آخرین روز تابستان، گرم‌تر از همیشه در قائم شهر! (به همراه نظرسنجی)

مهدی عالیشاه

حضور جواد نکونام و محمد عباس زاده به جذابیت‌های دیدار نساجی و استقلال می‌افزاید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم نساجی قائم شهر مقابل استقلال تهران صف آرایی خواهد کرد. این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است چراکه نکونام و شفر نیازمند پیروزی برای خروج از بحران امتیازگیری هستند.

مشخصات بازی

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران
نساجی قائم شهر-استقلال تهران
شنبه 31 شهریورماه ساعت 19:30
ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر
داوران: حسین زرگر

شهید وطنیورزشگاه شهید وطنی قائم شهر

پیش بازی

نساجی قائم شهر پس از مصاف با پرسپولیس در هفته ششم لیگ هجدهم، در هفته هفتم باید دومین بازی سخت خود را مقابل شاگردان شفر انجام دهد اما این بار در داخل خانه! شاگردان نکونام تا همین حالا هم بدشانس بوده‌اند که سهم امتیازات آن‌ها از 6 بازی قبلی فقط 5 امتیاز بوده است اما به خوبی می‌دانند که با ادامه این روند امتیازگیری وارد بحران خواهند شد و بازی‌های سخت و متوالی با استقلال، سایپا و سپاهان در هفته‌های آتی می‌تواند حاشیه امنیت نکونام و نساجی را در صورت عدم امتیازگیری به خطر بیاندازد. بنابراین دیدار با استقلال می‌تواند نقطه عطفی برای آن‌ها باشد. نخست اینکه آن‌ها در ورزشگاه آزادی و مقابل پرسپولیس شایستگی‌های خود را ثابت کرده‌اند و به دنبال استمرار آن هستند. دوم آن‌که کسب امتیاز مقابل استقلال نزد هواداران خودی می‌تواند انگیزه‌های آنان را برای ادامه کار دو چندان کند. مصاف نکونام با تیم سابقش نیز در نوع خود جالب خواهد بود. نساجی یکی از بهترین بازیکنان خود یعنی علی شجاعی را به واسطه اخراج در بازی قبلی در اختیار ندارد اما محمد عباس زاده که یکی از هواداران متعصب پرسپولیس نیز هست برای این دیدار انگیزه‌های فراوانی خواهد داشت.

در نقطه مقابل شاگردان وینفرد شفر به تازگی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده‌اند و از این پس تمرکز بیشتری بر روی لیگ برتر دارند. در غیاب فرشید اسماعیلی، مارکوس نویمایر و روزبه چشمی معادلات خطوط استقلال تا حدودی پیچیده شده است. به احتمال زیاد باز هم وریا غفوری یک خط به جلوتر می‌آید و خسرو حیدری یا فرشاد محمدی مهر در پست دفاع راست بازی خواهند کرد. با حضور فرشید باقری این فرصت برای علی کریمی نیز هست که یک خط به جلوتر بیاید و در پست هافبک میانی به بازی گرفته شود. کنار منتظری نیز آرمین سهرابیان و محمد دانشگر شانس بازی دارند که باید دید قرعه به نام کدام بازیکن خواهد افتاد. استقلال با 6 امتیاز از 5 بازی در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و اگر شفر می‌خواهد تیم خود را در کورس قهرمانی نگه دارد چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نخواهد داشت.

برای شرکت در نظرسنجی کلیک کنید

نظر شما