شناسهٔ خبر: 28230919 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

انیمیشن شهادت حضرت عباس(ع)

حتما در جریان هستید که صحنه‌های مربوط به حضرت عباس(ع) در سریال مختارنامه به دلیل ملاحظاتی که اطراف آن وجود داشت امکان پخش پیدا نکرد. هرچند این سکانس‌ها بعدها به فضای مجازی درز کرد و خیلی‌ها در گوشی‌های تلفن همراه خود پای آن صحنه‌ها نشستند و اشک ریختند. انگاری که پای یک مجلس روضه واقعی نشسته باشند. حالا اما منصور امینی، رئیس سازمان فضای مجازی سراج خبر داده که روضه شهادت حضرت عباس(ع) که برای عینک‌های واقعیت مجازی شبیه‌سازی شده به احتمال زیاد تا شب تاسوعای حسینی رونمایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

منصور امینی که البته در فضای مجازی هم حضور فعال و پررنگی دارد با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود از تلاش این سازمان برای تولید انیمیشنی درباره حضرت ابوالفضل العباس(ع) خبر داد و نوشت: دعا کنید شبیهسازی انیمیشن سهبعدی روضه شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) که روی عینکهای واقعیت مجازی VR و سهبعدی پیادهسازی شده است، زودتر صداگذاری و تا تاسوعا آماده شود.

آن طور که امینی خبر داده بیش از یک سال است که سازمان تحت مسؤولیت وی روی این انیمیشن کار میکند. مدت زمان این انیمیشن هم ۸ دقیقه است. ناگفته نماند که امینی بخش کوتاهی از این انیمیشن را به عنوان پیشنمایی به مدت 15 ثانیه در قالب توییت منتشر کرده است. پاسخهایی که کاربران توییتر زیر توییت امینی گذاشتهاند نشان میدهد که عموما از این کار استقبال کرده و منتظر رونمایی آن هستند. با توجه به این ایام احتمالا دور از ذهن نیست که انتشار این انیمیشن با استقبال زیادی روبهرو شود.

نظر شما