شناسهٔ خبر: 28230068 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تحلیل فنی ۲۰# | بازی‌های انحصاری، فرمول موفق سونی در نسل هشتم [قسمت دوم]

با قسمت بیستم از فصل اول «تحلیل فنی» خدمت شما کاربران گیمفا هستیم که در این بخش به مرور مهم‌ترین مقالات فنی روز دنیای بازی‌های ویدئویی خواهیم پرداخت.

صاحب‌خبر -
تحلیل فنی ۲۰# |  بازی‌های انحصاری، فرمول موفق سونی در نسل هشتم [قسمت دوم]

با قسمت بیستم از فصل اول «تحلیل فنی» خدمت شما کاربران گیمفا هستیم که در این بخش به مرور مهم‌ترین مقالات فنی روز دنیای بازی‌های ویدئویی خواهیم پرداخت.

نسل نهم قطعا در راه است. مایکروسافت به تازگی با گفته‌هایش درباره‌ی در دست ساخت بودن کنسول‌های جدید این موضوع را تایید کرد اما سونی در ارتباط با کنسول پلی‌استیشن ۵ ( یا هر اسم دیگری که امکان دارد گذاشته شود) صحبتی نکرده است؛ اما به نظر می‌آید بازی‌هایی که در کنفرانس E3 2018 شرکت سونی نمایش داده شده‌اند، اطلاعات زیادی از نسل نهم به ما می‌دهند. درحالی که بازی‌هایی از جمله Ghost of Tsushima، برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا شده‌اند، تصورش سخت است که سایر بازی‌ها بخصوص Cyberpunk 2077 روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا شوند چه برسد به پلی‌استیشن ۴ عادی.

در قسمت دوم و نهایی، علاوه بر بررسی بازی‌های نسل هشتم، به این سوال پاسخ خواهیم داد که چه بازی‌هایی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو در راه است و این‌که چطور همه‌ی آن‌ها برای به چالش کشیدن موانع موجود در کنسول‌های نسل هشتم سونی آماده شده‌اند. همچنن شما می‌توانید قسمت اول را از اینجا مشاهده کنید. با ما و «تحلیل فنی» جدید همراه باشید.

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

نظر شما