شناسهٔ خبر: 28229401 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

313 شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به غزه

خبرگزاری صداوسیما

آمار مصدومان و زخمی‌های فلسطینیانی که در راهپیمایی شرق نوار غزه با عنوان شکستن محاصره غزه شرکت کردند، به 312 نفر رسید همچنین یک فلسطینی نیز به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از ­شبکه تلویزیونی المسیره؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد آمار مصدومان و زخمی ها در میان فلسطینیانی که در راهپیمایی شرق نوار غزه با عنوان شکستن محاصره غزه شرکت کردند، به 312 نفر رسید که 54 نفر از آنها با اصابت گلوله جنگی زخمی شده اند.
پیش از این؛ رسانه ها از شهادت یک فلسطینی در شرق نوار غزه خبر داده بودند.

سنوار: تا تحقق مطالبات مردم فلسطین به مبارزه ادامه می دهیم

یحیی سنوار از رهبران حماس در نوار غزه اظهار داشت تا تحقق مطالبات مردم فلسطین، یعنی پایان محاصره نوار غزه، مبارزه ادامه خواهد داشت.
به گزارش شبکه تلویزیونی القدس، یحیی سنوار که در راهپیمایی مردمی با عنوان شکستن محاصره غزه در شرق غزه حاضر شده بود، در گفتگو با خبرنکار القدس گفت حق این مردم است که بدون پرداخت بهاء، زندگی آزاد و محترمانه ای داشته باشند، این مردم نباید بهایی چون تسلیم پذیری، هماهنگی های امنیتی و دست کشیدن از اصول را بپردازند. این مبارزه تا زمانی که مردم ما به اهداف و مطالبات خود یعنی آزادی سرزمینشان برسند؛ ادامه خواهد داشت.

حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان معترض در رام الله

همچنین؛ به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل  خبرگزاری صداوسیما؛ در حمله نظامیان اشغالگر قدس به تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیان معترض به ساخت شهرک در جبل الریسان رام الله بیست نفر با گلوله پلاستیکی و ده ها نفر نیز با استنشاق گاز مصدوم شدند. صهیونیست ها برای ساخت شهرک جدید، بخشی از اراضی فلسطینیان را در این منطقه غصب کردند.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_2639440" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2233198/2639440?width=340&height=240"></script></div>
مصاحبه ها:
شهروندان فلسطینی

نظر شما