شناسهٔ خبر: 28228759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان- اسلواکی

نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند/قرعه نحس فعلا به خیر گذشت

نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان حریفان خود را شناختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز در شهر ترناوا اسلواکی برگزار شد که نتایج قرعه کشی به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، مهدی عشقی در دور اول به مصاف اِرطُغرل قهوه‌چی از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان ازبکستان و مولداوی دیدار می‌کند.

در وزن 74 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول با مارتین هورینیک از اسلواکی کشتی می‌گیرد و در صورت عبور از این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده هند و مصر می‌رود.

در وزن 86 کیلوگرم، سیدابوالفضل هاشمی در دور اول به مصاف طلابیک اولو از قرقیزستان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده مبارزه میان کشتی‌گیران ازبکستان و اوکراین مبارزه خواهد کرد. احتمال برخورد هاشمی تا مرحله نیمه‌نهایی با نماینده رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

در وزن 92 کیلوگرم علی فروتن بعد از استراحت در دور نخست با ارهان یالاچی از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده ژاپن و هند می‌رود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم، امیر یاری در دور نخست به مصاف پاریس کاریپی از آلبانی می‌رود و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور دوم با تویاما از ژاپن کشتی خواهد گرفت.

نماینده رژیم صهیونیستی در این وزن در بالای جدول حضور دارد و احتمال برخورد یاری با این کشتی‌گیر تا فینال وجود ندارد.

رقابت‌های اوزان فوق از ساعت 13 فردا (شنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما