شناسهٔ خبر: 28228557 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تبریز| تعویض اجباری و نخستین کاپیتانی دروازه‌بان برزیلی در دیدار ماشین‌سازی با پارس جنوبی

R7887/P1336/S6,47/CT7

فرناندو دخسوس دروازه‌بان برزیلی تیم ماشین‌سازی برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم در حالی با برتری یک-صفر تیم میزبان در حال پیگیری است که هواداران ماشین‌سازی نسبت به داوری این دیدار معترض هستند.

رضا مهاجری در نخستین تعویض خود مجبور شد سید احمد مهدی زاده را در دقیقه 40 به دلیل مصدومیت تعویض کرده و فرید بهزادی کریمی را به زمین بازی بفرستد.

بازیکنان ماشین‌سازی که نیمه نخست را با برتری یک-صفر به پایان رسانده بودند در ابتدای نیمه دوم نیز حلقه اتحاد تشکیل دادند تا نخستین پیروزی خود در لیگ هجدهم را دشت کنند.

سید احمد موسوی، مدافع ماشین‌سازی که در دقیقه 30 بازی به دلیل تمارض با کارت زرد داور جریمه شده بود، در دقیقه 64 بازی کارت زرد دوم را دریافت و از زمین بازی اخراج شد.

جواد محمدی، داور دیدار ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم یکی از نیمکت نشینان پارس جنوبی جم را با کارت زرد جریمه کرد.

شماره پیراهن محمد اهل شاخه در لیست بازی شماره 47 ثبت شده است اما در هنگام تعویض وی، شماره 4 روی تابلو اعلام شد که این موضوع باعث تعلل گوینده ورزشگاه نیز شد.

گوینده ورزشگاه بنیان دیزل تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه بنیان دیزل را 620 نفر اعلام کرد.

هواداران ماشین‌سازی آندرانیک تیموریان را تشویق کردند تا رضا مهاجری کاپیتان سابق تیم ملی را به بازی بفرستد اما سرمربی ماشین‌سازی ترجیح داد در بازی‌های آتی به تیموریان بازی بدهد.

رضا خالقی فر در دقیقه 80 جای خود را به سعید مهری داد تا فرناندو دخسوس در غیاب اسماعیل فرهادی و دیگر بازیکنان باتجربه ماشین‌سازی، بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد. این نخستین کاپیتانی دروازه‌بان برزیلی ماشین‌سازی در این تیم است.

انتهای پیام/ ت

نظر شما