شناسهٔ خبر: 28228533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرماندار اصفهان هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان اصفهان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان اصفهان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست. این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

فرماندار اصفهان تأکید کرده است: دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از شریعت اسلام و آب و خاک میهن عزیزمان است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنان، جاودانه شد. رزمندگان اسلام طی 8 سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام عظیم الشأن(ره) حماسه ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

در بخش دیگری از این پیام یادآور شده است: فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به همه ملت شهیدپرور ایران اسلامی، علی‌الخصوص مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان اصفهان، جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا، تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسألت می‌کنم. 

 

انتهای پیام/م

 

پیام فرماندار اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس

نظر شما