شناسهٔ خبر: 28228417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون درمان دانشکده پزشکی اسدآباد خبر داد

راه‌اندازی مرکز پایش مراقبت‌های درمانی mcmc در دانشکده پزشکی اسدآباد

صاحب‌خبر -

راه‌اندازی مرکز پایش مراقبت‌های درمانی mcmc در دانشکده پزشکی اسدآباددکتر سعید شفیقیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: مرکز پایش مراقبت‌های درمانی mcmc در دانشکده پزشکی شهرستان اسدآباد با صرف هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیون تومان راه‌اندازی شد.

وی گفت: تا قبل از راه‌اندازی این مرکز شاهد مشکلات متعددی همچون نبود هماهنگی مابین مراکز درمانی، عدم یکپارچگی و جامعیت عملکرد ستادهای هدایت و فقدان روش مناسب برای دریافت اطلاعات از بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها بودیم.

معاون درمان دانشکده پزشکی اسدآباد با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز باعث دسترسی آنی به اطلاعات و نیازهای ضروری واحدهای محیطی، ساماندهی هدفمند بیماران، نظارت مستمر بر بخشهای بیمارستانی و شناسایی سریع مادران پرخطر و درمان آنان شده است، افزود: تسریع در ارائه خدمات، مدیریت یکپارچه و اصلاح فرآیند حوزه درمان از مهمترین اهداف راه‌اندازی این مرکز بوده اسـت.

وی در ادامه به محورهای عملکردی مرکز mcmc اشاره و عنوان کرد: ثبت شکایات تلفنی و تصویری، هماهنگی‌های لازم در حوادث غیرمترقبه و ارائه گزارش 24 ساعته به مدیران دانشگاه از مهمترین این محورها است.

شفیقیان در پایان به اعزام اولین بیمار از طریق این مرکز در روز دوشنبه که مصادف با روز فوریت‌ها بود، خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما