شناسهٔ خبر: 28228007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نوبخت پاسخ نامه زیباکلام را داد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با انتشار نامه ای به ابراز نگرانی صادق زیباکلام در خصوص مشکلات زیست محیطی در شمال کشور واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ متن نامه محمد باقر نوبخت بدین شرح است:

استاد گرامی جناب اقای دکتر زیباکلام،

با سلام و احترام

نامه حضرتعالی مبین نگرانی های زیست محیطی شما از طریق رسانه ها عزّ وصول بخشید.

ابتدا لازم می دانم از توجه و حساسیت جنابعالی نسبت به مسائل متنوع جامعه و صیانت از منافع مردم و پیشگیری از مضار عمومی تقدیس نمایم.

متاسفانه به رخداد زیان بخشی که در مورد دفن زباله در رشت اشاره نمودید نه تنها ابعاد ان به جغرافیای گیلان و استان های شمالی محدود نمی شود بلکه هم اکنون یکی از چالش های خطیر کشوری است. از این رو در برنامه ششم توسعه به عنوان یکی از مسائل الویت دار برنامه مورد تاکید و حتی تقنین قرار گرفت و در لایحه بودجه٩٧ معادل دو میلیارد دلار برای اجرای طرح های مختلف پسماند ها و باز یافت انها پیش بینی شد که مجلس محترم در تبصره (٦) مبلغ هزار میلیارد تومان در یک ساز و کار برای ان تأمین اعتبار نمود...

در جهت سرعت بخشی و برخورداری از فناوری های روز امد ، به مسولین اجرایی ذیربط ابلاغ شد تا از تجارب سرکار خانم دکتر شیرزادی و اقدام مؤثر ایشان در کرمانشاه استفاده نمایند.

مجددا با تکریم روحیه مردم دوستی جنابعالی تقاضا دارم تشریک مساعی در شناسایی مشکلات و اظهار نظر در حل انها را استمرار بخشید.

ارادتمند شما، 

محمد باقر نوبخت

انتهای پیام

نظر شما