شناسهٔ خبر: 28227475 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس تحکیم موقعیت مردمی انقلاب اسلامی را

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس تحکیم موقعیت مردمی انقلاب اسلامی را دستاورد بزرگی برای دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: مردم همواره در تمامی صحنه‌های مختلف انقلاب حضور پررنگی داشته اند و همین امر سبب تداوم آن شده است.
وی افزود: دشمنان اسلام چون از طریق جنگ فرهنگی نتوانستند بر کشور غلبه کنند اکنون تلاش می کنند که با ایجاد جنگ روانی مردم را نسبت به نظام و آرمان های والای آن دلسرد کند.
امام جمعه الشتر با اشاره به شهادت شهید حججی و ماندگاری نام او در اذهان، افزود: جوانانی همچون شهید حججی در بطن همین جامعه و متاثر از آرمان های دفاع مقدس پرورش یافته اند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه دشمنان کشور با اصل نظام ما مشکل دارند، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند که نور اسلام در قلوب مسلمانان جهان خاموش شود اما این آرزو را به گور خواهند برد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نهضت عاشورا را می توان نهضتی سیاسی دانست که با هدف روشنگری در جامعه و افشاگری بر علیه ظلم و ستم رخ داد، افزود: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در انتقال پیام و مفاهیم عاشورا و روشنگری در جامعه نقش بسیار مهمی ایفا کردند.
7265/6060
انتهای پیام

نظر شما