شناسهٔ خبر: 28227334 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تعلیق انجمن تهران پیگیری می شود

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه تهران گفت: تعلیق یا عدم تعلیق فعالیت‌های انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به دلیل مغایرت‌ اساسنامه این تشکل با آئین‌نامه مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی بر عهده اعضای حق رأی هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه تهران است.

مهدی قمصری دبیر هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه تهران به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازفارس در خصوص روند رسیدگی به مغایرت اساسنامه آئین‌نامه مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: این موضوع در جلساتی مطرح شده و در جلسات بعدی هیئت نظارت نیز پیگیری خواهد شد.

وی افزود: همانند انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران که سوالاتی از سوی هیئت نظارت از این تشکل مطرح و جواب‌هایی دریافت شد، بحث اساسنامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران نیز از سوی هیئت نظارت در حال پیگیری است.

دبیر هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه تهران در پاسخ به این سوال که آیا همانند انجمن اسلامی دانشجویان «مستقل» دانشگاه تهران، نیز ابتدا تعلیق و پس از اصلاح اساسنامه رفع تعلیق می‌شود؟ گفت: تصمیم‌گیری در این مورد بر عهده هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه و اعضای دارای حق‌ رأی این هیئت است و هر تصمیمی بگیرند به آن عمل می‌شود و بنده به تنهایی نمی‌توانم تصمیم‌گیری کنم، ضمن اینکه در هیئت نظارت نیز حق رأی ندارم.

قمصری ادامه داد: هیئت نظارت تاکنون برای تعلیق انجمن اسلامی دانشگاه تهران به نتیجه نرسیده است.

قمصری با بیان اینکه تلاش مسئولان دانشگاه تهران بر اداره اصولی همه موضوعات است، خاطرنشان کرد: بین هیئت نظارت و تشکل‌های دانشگاه تعامل وجود دارد و اعضای انجمن تهران نیز پیش از این پاسخ‌هایی ارائه کرده‌اند که هیئت نظارت در حال بررسی آنها است.

نظر شما