شناسهٔ خبر: 28227008 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اقتدار و عزت نظام اسلامی از دستاوردهای دفاع مقدس است

به گزارش ایرنا، امام جمعه خمین در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلی امام خمینی (ره) این شهر گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و دوران دفاع مقدس سرمایه ارزشمندی در خود

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، امام جمعه خمین در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلی امام خمینی (ره) این شهر گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و دوران دفاع مقدس سرمایه ارزشمندی در خود دارد که دشمنان به شدت از آن در هراس هستند.
حجت الاسلام سید«علی حسینی پور » افزود: جنگ تحمیلی صحنه رویارویی ابرقدرت ها علیه ایران اسلامی بود که با قدرت ایمان، توکل و پیروی از ولایت فقیه افتخار آمیز و ماندگار شد.
وی اظهارداشت: صیانت و حفظ ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوانان باید در راس برنامه های فرهنگی قرار گیرد.
امام جمعه خمین خاطرنشان کرد: دشمنان فتنه وجنگ علیه ایران اسلامی را امروز در حوزه اقتصادی و روانی به پیش می برند و باید با هوشیاری و وحدت این بار نیز آنان را مایوس کرد.
حجت اسلام حسینی پور ادامه دادگفت: ایران اسلامی تفکر ناب محمدی و فرهنگ عاشورایی را دارد و دشمن هرگز نمی تواند به این کشور گزندی وارد کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی اشاره کرد و اظهارداشت : مدرسه علمیه خمین با کمترین امکانات و تجهیزات سال تحصیلی را شروع می کند که می طلبد خیران این شهرستان به کمک آمده و برای تامین امکانات مشارکت کنند.

*** امام جمعه ساوه: دفاع مقدس سراسر پیام همبستگی و ایمان در خود دارد
امام جمعه ساوه گفت: دوران دفاع مقدس سراسر پیام همبستگی و ایمان است و ملت شریف این مرز و بوم پشت سر امام راحل به عنوان فرماندهی کل قوا و با وجود خیانت ای رئیس جمهوری وقت (بنی صدر) از کشور حراست کردند و افتخار آفریدند.
حجت اسلام سید «ابراهیم حسینی» افزود: مردم خداجوی ایران الگوی خود را در دفاع مقدس از قیام عاشورا گرفته و با افتخار از نظام اسلامی دفاع کرد.
وی در بخشی از سخنانش از حضور آگاهانه و پر شور مردم در عزاداری های دهه محرم تقدیر کرد.
امام جمعه ساوه گفت: بیشترین مشکلات کنونی مردم در زمینه اقتصادی و امرار معاش است که همه باید برای حل آن کوشش کنند و همراه و همدل باشند.
حجت اللاسلام حسینی اظهار داشت: عده ای در شرایط کنونی شایعه و شیطنت پرداخت حقوق طلبه ها را مطرح می کنند که باید بدانند جایی بین ملت ندارند.

***امام جمعه زرندیه: جنگ تحمیلی تابلوی اراده و استقامت ملت ایران بود
امام جمعه زرندیه گفت: هشت سال جنگ تحمیلی تابلویی تمام عیار از اراده و استقامت ملت بزرگ ایران بود و اکنون نیز مردم فهیم ایران آگاهانه و با اراده پای نظام اسلامی ایستاده اند.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی با پشتوانه مکتب عاشورایی بر همه مشکلات اقتصادی و سیاسی غلبه خواهد کرد.
وب یادآور شد:دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که آرزوی تسلیم شدن و ذلت ملت انقلابی را برای همیشه به گور خواهند برد زیرا تربیت شدگان مکتب عاشورا هرگز اجازه نمی دهند آنان به نیت پلید خود برسند.
خطیب جمعه زرندیه اظهار داشت: چهار دهه حیات انقلاب اسلامی همواره دشمنان را ناکام گذاشته و با استعانت از خداوند متعال اقتدار و عزت ایران روز به روز افزون می شود.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
6539/4896 /6013/7277/
انتهای پیام

نظر شما