شناسهٔ خبر: 28226702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

همزمان با هفته دفاع مقدس:

135 عنوان برنامه در آذربایجان غربی اجرا می شود

جوان آنلاين

مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی از اجرای 135 عنوان برنامه با شعار «ما توانستیم» در هفته دفاع مقدس خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جلیل وحیدی از اجرای 135 عنوان برنامه با شعار «ما توانستیم» در استان به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان خبر داد.

وی رژه و نمایش توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح و نوآوری در صنعت دفاع کشور، توجه کردن به مدارس و دانشگاه‌ ها، اهممیت دادن به آموزش عمومی و موضوع پدافند غیرعامل و توجه به جوانان در بصیرت افزایی، حفظ غرور ملی، پویایی در حوزه فناوری و پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی و اقتصادی کشور، تبیین نقش مردم تحت ولایت فقیه در به ثمر رساندن انقلاب را رویکرد برنامه های این ایام عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و ترغیب در حمایت از کالای ایرانی با هدف شکوفایی اقتصادی کشور با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس، مقابله با تهدیدها و تحریم های دشمن، تبیین نقش اصناف و پشتیبانی مردمی در دوران دفاع مقدس، تبیین حماسه عملیات ثامن الائمه سالگرد شکست حصر آبادان و سایر محورهای برنامه ها در هفته جاری دانست.

مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس در آذربایجان غربی تبیین نقش روحانیت و بانوان در دفاع مقدس، برخورداری از فضای معنوی سیاسی نماز جمعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، حفظ و صیانت از خانواده را موضوع های در خور توجه برای این ایام عنوان کرد.

وی به تشکیل 6 کمیته برای برنامه ریزی در راستای نکوداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: افتتاح چهار خانه عالم، برگزاری چشنواره ترنم بین شرکت کننده هایی از نیروهای مسلح آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ویزیت رایگان مراجعان در مراکز درمانی دولتی، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس، عطرافشانی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه، اجرای نمایش خیابانی و بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی را برنامه های تدارک یافته برای این ایام برشمرد.

نظر شما