شناسهٔ خبر: 28225901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید خطیب جمعه اهواز بر استفاده از ظرفیت های دوران دفاع مقدس

امام جمعه موقت اهواز گفت : دوران دفاع مقدس یک گنجینه ی تمام نشدنیست و باید بتوانیم از سرمایه ی دفاع مقدس در جهت توسعه ، پیشرفت و حل مشکلات کشور استفاده و بهره ببریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه اهواز با گرامی داشت هفته دفاع مقدس افزود : در جنگ تحمیلی که یکی از توطئه های آمریکا و استکبارجهانی و توسط رژیم بعث عراق علیه کشورمان بود ، ملت ما با اقتدار در مقابل آن مقاومت کرد و پیروزمندانه از آن خارج شد. 
وی با اشاره به حماسه مردم دلاور خوزستان در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد : خوزستانی ها جنگ را با تمام وجود حس کردند و حماسه های باشکوهی را در دوران دفاع مقدس به ویژه در ابتدای جنگ آفریدند.
خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه امروز دشمن یک جنگ رسانه و اقتصادی علیه کشورمان به راه انداخته است اظهارداشت : مسئولان باید با همت و تلاش بیشتری در امر حل مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی و معشیشتی انجام دهند و باید از ظرفیت های فضای مجازی استفاده های بیشتری شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی گفت : از همت و تلاش معلمان و اساتید در امر آموزش تشکر می کنیم و در موضوع آموزش دانش آموزان علاوه بر علم آموزی آموزش های فرهنگی و مذهبی هم مورد توجه قرار گیرد و پس از انقلاب اسلامی رشد علمی کشورطبق آمارها رشد چشمگیری داشته و انشاءالله با همت مسئولان، معلمان و استادان خوزستان شاهد رشد روز افزون وشایسته علمی استان باشیم.
وی بر استفاده از ظرفیت مساجد و بخش فرهنگی مساجد و تقویت آنان تاکید وبا اشاره به سالروز حماسه شکست حصر آبادان در دوران دفاع مقدس افزود : عملیات شکست حصر آبادان با فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با رشادت های جوانان ایران اسلامی اجرا و صورت گرفت. 

امام جمعه موقت اهواز همچنین از صدا و سیمای مرکز خوزستان به علت پخش زنده و برنامه های عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در استان تشکر و قدرانی کرد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2638439" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2233020/2638439?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما