شناسهٔ خبر: 28225607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بیش از11 هزار کلاس درس پذیرای دانش آموزان همدانی است

به گزارش ایرنا، محمد پورداوود در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته همدان اظهار داشت: تمام امکانات مورد نیاز دانش آموزان در 2هزار و 505

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، محمد پورداوود در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته همدان اظهار داشت: تمام امکانات مورد نیاز دانش آموزان در 2هزار و 505 مدرسه استان فراهم شده و پذیرای دانش آموزان است.
وی افزود: 287 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از فردا شنبه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند که از این تعداد 265 هزار در مدارس دولتی و 22 هزار در مدارس غیر دولتی مشغول فراگیری علم و دانش می شوند.
پورداوود خاطرنشان کرد: از مدتها پیش کار ساماندهی مدارس در پنج کارگروه تخصصی آغاز شده و مدارس آماده اجرای آیین بازگشایی به بهترین شکل هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان مدرسه محوری و کاهش تمرکز را از اولویت های سال تحصیلی جدید ذکر کرد و گفت: سنجش صلاحیت حرفه ای مدیران و معلمان، بکارگیری مدیران و معلمان بر اساس امتیاز علمی و سنجش و کنترل کیفی مدارس را امسال اعمال کرده ایم.
پورداوود همچنین تقارن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع و مقدس را گرامی دانست و گفت: این 2 رویداد مهم با حماسه حسینی یادآور رشادت های شهدای قیام کربلا و دفاع مقدس است.
وی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت استان همدان یکی از اولویت های خود را در این راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار داده و تزکیه و تربیت را بر اساس آموزه های دینی در اولویت از تعلیم قرار داده است.
پورداود با بیان اینکه تعلیم و تربیت اساس رسالت پیامبران بوده است گفت: سند تحول به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش بر اساس همین مفاهیم الهی تهیه و نگارش شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: معلمان و مربیان در سال تحصیلی جدید کار تعلیم و تربیت دانش آموزان را به سوی مسیر درست بر اساس سند تحول در پیش گرفته اند.
روز شنبه 31 شهریور ماه کلاس اولی سال تحصیلی جدید را اغاز می کنند.
7527/2087
انتهای پیام

نظر شما