شناسهٔ خبر: 28225588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۸۷هزار دانش آموز همدانی در راه مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش همدان از میزبانی مدارس استان از۲۸۷هزار دانش آموز همدانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

 ۲۸۷هزار دانش آموز همدانی در راه مدرسهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان ؛ محمد پورداوود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته همدان با اشاره به آمادگی اا هزار و ۹۴۸ کلاس درس در آستانه بهار تعلیم و تربیت برای دانش آموزان همدانی گفت: تمام امکانات مورد نیاز دانش آموزان در 2هزار و 505 مدرسه استان فراهم شده و پذیرای دانش آموزان است. 

وی افزود: 287 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از فردا شنبه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند که از این تعداد 265 هزار در مدارس دولتی و 22 هزار در مدارس غیر دولتی مشغول فراگیری علم و دانش می شوند. 

مدیرکل آموزش و پرورش همدان مدرسه محوری و کاهش تمرکز را از اولویت های سال تحصیلی جدید ذکر کرد و گفت: سنجش صلاحیت حرفه ای مدیران و معلمان، بکارگیری مدیران و معلمان بر اساس امتیاز علمی و سنجش و کنترل کیفی مدارس را امسال اعمال کرده ایم. 

پورداوود همچنین تقارن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع و مقدس را گرامی دانست و گفت: این 2 رویداد مهم با حماسه حسینی یادآور رشادت های شهدای قیام کربلا و دفاع مقدس است. 

وی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت استان همدان یکی از اولویت های خود را در این راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار داده و تزکیه و تربیت را بر اساس آموزه های دینی در اولویت از تعلیم قرار داده است. 

پورداود با بیان اینکه تعلیم و تربیت اساس رسالت پیامبران بوده است گفت: سند تحول به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش بر اساس همین مفاهیم الهی تهیه و نگارش شده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: معلمان و مربیان در سال تحصیلی جدید کار تعلیم و تربیت دانش آموزان را به سوی مسیر درست بر اساس سند تحول در پیش گرفته اند.

انتهای پیام/د.ا

آغاز سال تحصیلی

برچسب‌ها:

نظر شما