شناسهٔ خبر: 28223226 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

مالدینی: میلان و یوونتوس؟ قابل مقایسه نیستند

پائولو مالدینی در کادر مدیریتی باشگاه میلان روسونری را بدل به یکی از کانون توجهات در فوتبال ایتالیا کرده اما میلانی‌ها هنوز در مستطیل سبز همان تیم افتان و خیزان سال‌های اخیر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اوضاع باشگاه میلان پس از روی کارآمدن گروه مدیریت الیوت و انتصاب مالدینی و لئوناردو در کادر مدیریتی این باشگاه تا حدودی سر و سامان گرفته اما این تیم همچنان در زمین مسابقه به ثبات لازم نرسیده است و شاگردان جنارو گتوسو یکشنبه شب در هفته چهارم سری A ایتالیا با نتیجه تساوی یک بر یک توسط کالیاری متوقف شدند.

 

پائولو مالدینی که اخیراً به‌عنوان مدیر توسعه راهبردی ورزشی باشگاه میلان انتخاب شد، در این باره گفت: «این پروژه‌ای جدی است و می‌خواهیم که میلان را به بالاترین سطح فوتبال بازگردانیم. باید مراقب ذهنیت بازیکنان باشیم چرا که برخی بازیکنان جوان در تیم هستند که هنوز متقاعد نشده‌اند که می‌توانند دست به چه کارهایی بزنند و باید اعتماد به نفس لازم را پیدا کنند. گفت‌وگوهای ما مدیران باشگاه اما می‌تواند برای آنها مهم باشد.»

 

 اسطوره باشگاه میلان در خصوص مقایسه میلان با مدافع عنوان قهرمانی سری A ایتالیا اظهار داشت: «بیایید جدی باشیم، ما هنوز راه زیادی برای طی کردن در پیش داریم. هدف ما رسیدن به جمع چهار تیم برتر سری A و پیش‌روی در رقابت‌های لیگ اروپا است. پروژه‌های میلان مهم هستند اما هنوز نمی‌توانید میلان را با یوونتوس مقایسه کنید.»

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما