شناسهٔ خبر: 28222573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

رجایی: ارتباط رئیس‌جمهور با نخبگان نباید به افطاری‌ها محدود شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: روحانی به دلیل تیپ و کنشی که دارد باید دو یا چند مرحله پائین‌تر بیاید، ارتباط رئیس‌جمهور نباید به افطاری‌ها محدود شود که چند نفر تشریفاتی صحبت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

غلامعلی رجایی در گفت‌وگو با ایلنا،‌ درباره وضعیت کنونی کشور و وظیفه دولت در این شرایط گفت: اصل مطلب آن است که دولت آقای روحانی باور نکرده است شرایط، شرایطی است که معیشت و اقتصاد مردم مشکل دارد.

 

وی ادامه داد: البته بخشی از این مشکلات منشاء بیرونی دارد، اما همین که در داخل این کار زشت را انجام می‌دهند که ارز دولتی می‌گیرند اما اجناس وارد شده را به نحو دیگر به فروش می‌رسانند و از وضعیت سوءاستفاده می‌کنند، چه معنایی دارد؟ 

 

این فعال سیاسی تاکید کرد: باید دادگاه‌هایی برای این افراد سودجو تشکیل شود.

 

وی افزود: دولت آقای روحانی با تاخیر عمل می‌کند شاید درک واقعی از شرایط مردم ندارند که با همان تیم قبلی ادامه می‌دهد.

 

رجایی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در شرایط فعلی کشور چه باید کرد تا از بحران عبور کنیم،‌ گفت: معتقدم آقای روحانی به دلیل تیپ و کنشی که دارد باید دو یا چند مرحله پائین‌تر بیاید، ارتباط رئیس‌جمهور نباید به افطاری‌ها محدود شود که چند نفر تشریفاتی صحبت می‌کنند.

 

وی ادامه داد: این ملاقات‌ها کفاف بیان مشکلات را نمی‌دهد و دردی را دوا نمی‌‌کند؛‌ ارتباط دولت با نخبگان باید در سطوح مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی صورت بگیرد.

 

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: برای آن که بخواهیم اقتصادی پویا داشته باشیم باید سرمایه‌گذاری خارجی در کشور صورت گیرد و از سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور باید استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: مانند کشور لبنان می‌توانیم یک وزارت‌خانه امور مهاجرین و سرمایه خارجی تشکیل دهیم، سالانه هشت میلیون مهاجر لبنانی پول خود را در داخل کشورشان سرمایه‌گذاری می‌کنند ماهم می‌توانیم از این تجربه استفاده کنیم.

 

نظر شما