شناسهٔ خبر: 28221548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

درگیری پلیس لیسبون با هواداران آلمانی

بنا به گزارش رسانه‌های آلمانی هواداران بایرن مونیخ بعد از پیروزی 2-0 تیم محبوب‌شان مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا در شهر لیسبون با پلیس این شهر درگیری‌هایی داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی آبند زایتونگ با انتشار خبری اعلام کرد که رفتار هواداران بایرن در جریان بازی و بعد از بازی به شکلی بوده که پلیس لیسبون ناچار به استفاده از نیروهای کمکی شده و این نیروها با استفاده از باتون به استقبال هواداران بایرن رفته‌اند. در این گزارش به جزئیات دقیق درگیری پلیس و هواداران اشاره نشده ولی روند حوادث منجر به درگیری به صورت خلاصه ذکر شده است. 

 


گزارشگر آبندزایتونگ می‌نویسد:"همه چیز برای یک روز دل‌انگیز چمپیونزلیگی آماده بود. هوا عالی بود، بازی زیبایی در جریان بود و رناتو سانچزی که به خانه بازگشته بود و از سوی هواداران بنفیکا مورد تشویق قرار می‌گرفت همه از یک روز دل‌انگیز خبر می‌داد. ولی هر چه از تاریک شدن هوا می‌گذشت دیگر همه چیز ایده‌آل نبود. قبل و در  جریان بازی روی سکوهای ورزشگاه شاهد صحنه‌های نامناسبی بودیم. هواداران بایرن ظاهراً با پلیس لیسبون درگیر شده بودند و مشخص بود که نیروهای پلیس برای آرام کردن آنها از باتوم استفاده می‌کنند. آبندزایتونگ بعد از دریافت گزارشهای متعدد از استادیو دالوز این گزارش را تایید می‌کند هر چند علت دقیق این درگیری‌ها هنوز مشخص نیست". 


روزنامه‌های آلمانی بعد از انتشار این خبر به انتقاد از پلیس پرتغال پرداخته‌اند و به حضور سال گذشته‌ی هواداران دورتموند در این کشور اشاره کردند که با صحنه‌های مشابهی همراه بوده. به اعتقاد روزنامه‌های ورزشی آلمانی، به نظر می‌رسد پلیس پرتغال با هواداران آلمانی با خشونتی غیر لازم رفتار می‌کند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما