شناسهٔ خبر: 28221514 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نیرو‌های یمنی با ۲ فروند موشک مواضع نظامیان سعودی را هدف قرار دادند/جلسه اضطراری شورای امنیت برای بررسی وضعیت یمن

خبرگزاری میزان- یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع نظامیان سعودی در جنوب عربستان را با ۲ فروند موشک بالستیک هدف قرار دادند.

صاحب‌خبر -

نیروهای یمنی با 2 فروند موشک مواضع نظامیان سعودی را هدف قرار دادندبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع نظامیان سعودی در جنوب عربستان را با ۲ فروند موشک بالستیک هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش شبکه المسیره، نیرو‌های یمنی با استفاده از ۲ فروند موشک «زلزال-۱» مواضع نظامیان سعودی در منطقه «مجازه» واقع در استان «عسیر» عربستان را هدف قرار دادند.

شبکه المسیره همچنین گزارش داد که نیرو‌های یمنی مواضع مزدوران سعودی در منطقه «جبل النار» در استان «جیزان» را هدف قرار داده‌اند.

در همین حال رسانه‌ها گزارش دادند که شورای امنیت سازمان ملل امروز جمعه به درخواست انگلیس برای بررسی وضعیت یمن تشکیل جلسه اضطراری می‌دهد.

ائتلاف متجاوز عربستان سعودی از حدود ۴ سال پیش تجاوز خود در یمن را آغاز کرده و تاکنون موجب کشتار ده‌ها هزار غیرنظامی در این کشور شده است.

علیرغم کشتار گسترده مردم یمن و وجود مدارک بسیار زیادی مبنی بر جنایات جنگی این ائتلاف در یمن، کشور‌های غربی مانند انگلیس و نیز آمریکا همچنان به پشتیبانی تسلیحاتی خود از عربستان سعودی در جنگ یمن ادامه می‌دهند.

 

انتهای پیام/

نظر شما