شناسهٔ خبر: 28220696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

به همت مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد؛

هفتمین دوره تربیت مربی راهنما و مشاور دینی برگزار می شود

حوزه/ کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س)، هفتمین دوره تربیت راهنما و مشاور دینی ویژه طلاب سطح دو و سه و دانشجویان فارغ التحصیل برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

حلیمه نادری، مسئول کانون دانش آموختگان مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در مشهد با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره، برای زندگی خودشان و دیگران است، گفت: تا الان برای شرکت در این دوره ۶۰ بانوی حوزوی و دانشگاهی ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه در شش دوره قبل بیش از ۴۰۰ نفر شرکت کرده اند، اظهار کرد: آشنایی با مشاوره دینی، تربیت امواج، تربیت فززند، تعامل با نوجوان و جوان، مهارت های زندگی، راز تسخیر قلب همسر و‌... از جمله عناوین این دوره می‌باشد.

نادری با بیان اینکه این دوره آموزشی طی ۷۰ جلسه در مدت ۳۵ هفته خواهد بود، افزود: بانوان طلبه سطح دو و سه، دانشجویان فارغ التحصیل در رشته های الهیات، فقه، حقوق، روانشناسی و مشاوره می توانند در این دوره آموزشی ثبت نام و پس از قبولی در مصاحبه علمی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام این دوره تا پنجم مهرماه سال جاری تمدید شده است، گفت: بانوان برای شرکت در این دوره آموزشی می توانند به محل کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) واقع در خیابان امام خمینی۵۰، پلاک۳۵ مراجعه نمایند و برای اطلاع بیشتر درباره این دوره آموزشی با شماره ۰۵۱۳۸۵۵۶۸۵۸ تماس بگیرند.

نظر شما