شناسهٔ خبر: 28220243 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

فروش بازی Marvel’s Spider-Man از فیلم Spider-Man: Homecoming بیشتر بوده است

بازی Marvel’s Spider-Man را می‌توان جزو برترین بازی‌های ابرقهرمانی محسوب کرد. عنوانی که توسط استودیو اینسامنیاک (Insomnac) توسعه یافت و پس از انتشار علاوه بر جلب نظر منتقدین، در بازار فروش نیز به موفقیت‌های مختلف دست یافت. اکنون این بازی شکستن رکورد در حیطه‌ی بازی‌های رایانه را پشت سر گذاشته و به رقابت با هالیوود رفته است.

صاحب‌خبر -
سود بازی Marvel’s Spider-Man از فیلم Spider-Man: Homecoming بیشتر بوده است

بازی Marvel’s Spider-Man را می‌توان جزو برترین بازی‌های ابرقهرمانی محسوب کرد. عنوانی که توسط استودیو اینسامنیاک (Insomnac) توسعه یافت و پس از انتشار علاوه بر جلب نظر منتقدین، در بازار فروش نیز به موفقیت‌های مختلف دست یافت. اکنون این بازی شکستن رکورد در حیطه‌ی بازی‌های رایانه را پشت سر گذاشته و به رقابت با هالیوود رفته است. 

اگر بخواهیم به گوشه‌ای از رکوردهای شکسته شده توسط Marvel’s Spider-Man  اشاره کنیم، باید به سراغ فروش ۲ برابری نسبت به بازی God Of War و کسب مقام اول در فروش بین انحصاری‌های شرکت سونی، پیش‌خرید ۱ میلیون نسخه از بازی قبل از انتشار و به تازگی فروش ۳٫۳ میلون نسخه از این بازی در سه روز اول، رفت(برای اطلاع از خبر کامل به اینجا مراجعه کنید). حال به تازگی خبردار شدیم که رکورد آخر بازی Marvel’s Spider-Man نه تنها در حیطه‌ی بازی‌های رایانه‌ای یک شگفتی است بلکه حتی توانایی رقابت با فروش محصولات هالیوودی را نیز دارد. فروش بازی Marvel’s Spider-Man در ۳ روز اول انتشارش از فروش آخر هفته‌ی جدیدترین فیلم اقتباس شده از این شخصیت یعنی Spider-Man: Homecoming بیشتر بوده است.

اقای استفان تروی (Stephen Turvey) معاون رئیس شرکت سونی در این رابطه گفته است:

بازی Marvel’s Spider-Man نه تنها انتظارات را برآورده کرده بلکه بیشتر از چیزی که انتظار داشتیم موفق شده است. من فکر می‌کنم که هم ما و هم طرفداران از این موفقیت خوشحال هستیم و صد البته به آن افتخار می‌کنیم.

بازی Marvel’s Spider-Man در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. شما می‌توانید برای اطلاع از نمرات این بازی به اینجا، مطالعه‌ی نقد و بررسی این عنوان که توسط مهدی رضایی نوشته شده است به اینجا و یا اگر در خرید بازی شک دارید به هایلایت مربوط به این بازی مراجعه کنید.

نظر شما