شناسهٔ خبر: 28219965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

نماینده‌ی ولی فقیه در استان هرمزگان؛

ما تا هستیم از حسین(ع) دست بر نمی‌داریم

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان روز عاشورا را روز استکبار ستیزی و مقابله ی استکبارستیزان با دشمنان اسلام خواند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ظهر امروز در بندرعباس برگزار شد.
آیت الله نعیم آبادی بعد از اقامه نماز ظهر عاشورا با بیان اینکه محقق آلمانی بنام «ماربین» در کتابی بنام «سیاست الحسینیه» به خوبی نشان داده است که سالار شهیدان این حرکت و قیام را چگونه  تدبیر و مدیریت کرده است گفت: حرکت و مکتب سالار شهیدان در نهایت تدبیر و نظم انجام گرفته است چراکه کار بی تدبیر فانی است و اثر آن به سرعت از بین می‌رود.
وی ادامه داد: لحظه لحظه حرکت سالار شهیدان با عالی‌ترین تدبیر و مدیریت انجام گرفته که نتیجه آن این عظمت ومحبوبیتی است که در جهان پیدا کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: وظیفه ما مسلمانان این است که با نظم، تدبیر و نماز و فریاد در مقابل مستکبرین درس های لازم از کربلا بگیریم و خداوند توفیق بدهد شاگردان خوبی برای مکتب سالار شهیدان باشیم.
امام جمعه شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: مردم شهر بندرعباس که با حضور گسترده خود از صبح  روز عاشورا در سطح شهر به عزاداری پرداختند و درست زمانی که وقت نماز فرارسید، عزاداری را تمام کرده و نماز ظهرعاشورا را خواندند، ضربه بسیار بزرگی به دشمنان اسلام زدند.
نعیم‌آبادی عنوان کرد: وهابیت فاسد و داعش خبیث که می خواهند این چراغ خاموش شود ولی نمی‌دانند اگر کسی در چراغی که ایزد برافروزد پف کند نه تنها ریشش بلکه ریشه اش می سوزد.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در تاریخ جهان سابقه نداریم یک جمعیت بیست میلیونی با حرکت عظیم خود در یک هدف مقدس زیارت حرکت کنند، اما در سال قبل برای ما مسلمانان اتفاق افتاد گرچه بازهم اتفاق می‌افتد تا سیه رو شود آن‌که نتواند دید.
وی در پایان تاکید کرد: ما تا هستیم از حسین(ع) دست بر نمی‌داریم، راه و مکتب و انقلابی که بنام حسین(ع)و نشات گرفته از عاشورای حسینی است یک لحظه از آن غفلت نمی‌کنیم.

 

نظر شما