شناسهٔ خبر: 28219887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پائوک ۰-۱ چلسی؛ کنترل هیجان هواداران افراطی یونانی به سبکِ ساری

میلاد گودرزی

چلسی هفته نخست رقابت های لیگ اروپا را با برتری در یونان پشت سرگذاشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- چلسی موفق شد در یک بازی برتر، پائوک یونان را با تک گل ویلیان مغلوب کند. 

مشخصات بازی

هفته اول مرحله گروهی لیگ اروپا

ورزشگاه تومبا 

گلزنان : ویلیان دقیقه 6

ترکیب دو تیم

ترکیب پائوک و چلسی

شرح بازی

پس از گذشت 6 دقیقه از بازی، پاس در عمق راس بارکلی، ویلیان را در مصاف تک به تک با دروازه بان قرار داد و ضربه بغل پای او به گوشه دروازه پائوک رفت تا حساب کار 1-0 شود.

ویلیان

 در دهمین دقیقه، ارسال پدرو از سمت راست، با ضربه سر آلوارو موراتا همراه شد که توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت. در مقابل پائوک روی یک کرنر صاحب موقعیت شد، اما ضربه سر مهاجم این تیم، از بالای دروازه با فاصله کمی به بیرون رفت.

در هفدهمین دقیقه، موراتا این فرصت را داشت تا حساب کار را 2-0 کند، اما ضربه پای چپ او با فاصله کمی از مقابل دروازه به بیرون رفت. موراتا باز هم صاحب موقعیت شد، اما در دهانه دروازه هم نتوانست از موقعیت استفاه کند و توپ به بیرون رفت. 

در سی و هفتمین دقیقه پاس در عمق زیبای آلونسو به پدرو رسید، اما مهاجم اسپانیایی چلسی از این موقعیت نتوانست استفاده کند و توپ او با واکنش دروازه بان به بیرون رفت. کرنر ارسالی با ضربه سر موراتا با فاصله بسیار کمی از کنار تیر افقی به بیرون رفت تا اختلاف همچنان یک گل باقی بماند.

در نهایت نیمه نخست با برتری 1-0 شاگردان ساری به پایان رسید.

جو استادیوم

برتری چلسی در نیمه دوم هم ادامه داشت، در همان دقایق ابتدایی پاس پشت پایی که به ویلیان رسید او را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه او با واکنش دروازه بان دفع شد. در پنجاه و هفتمین دقیقه، پدرو از سمت راست توپ را روی دروازه ارسال کرد و آلوارو موراتا با سر توپ را جلوی پای ویلیان انداخت، اما ضربه او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. 

در شصت و هفتمین دقیقه، آلوارو موراتا که پشت مدافعان صاحب توپ شده بود با یک ضربه چیپ دروازه را باز کرد که داور آن را آفساید اعلام کرد، اگرچه در تصاویر آهسته به نظر می رسید. در هفتاد و یکمین دقیقه، پدرو با ضربه ای زیبا و فنی از پشت محوطه جریمه، دروازه پائوک را تهدید کرد که با واکنش تماشایی دروازه بان مهار شد.

 در ادمه پدرو و ویلیان دو بار با شوت های پشت محوطه اقدام به گلزنی کردند، اما توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. در مقابل پائوک هم با یک شوت از راه دور، دروازه چلسی را تهدید کرد که البته توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در آخرین دقایق از وقت های اضافه، پدرو برخورد شدیدی با دروازه بان پائوک داشت و به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. 

تکمیل می گردد. 

شرح گل‌ها

پائوک 0-1 چلسی (ویلیان - دقیقه 6):  پس از گذشت 6 دقیقه از بازی، پاس در عمق راس بارکلی، ویلیان را در مصاف تک به تک با دروازه بان قرار داد و ضربه بغل پای او به گوشه دروازه پائوک رفت تا حساب کار 1-0 شود.

خلاصه بازی

 

 

نظر شما