شناسهٔ خبر: 28219039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توتی: می‌خواستم زلاتان را به رم بیاورم

فرانچسکو توتی، اسطوره‌ی باشگاه رم مدعی شد که سالها تلاش کرده بعضی از بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا را متقاعد کند تا برای همبازی شدن با او به باشگاه بزرگ پایتخت ایتالیا ملحق شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، توتی برای مثال اعلام کرد که برای متقاعد کردن زلاتان ابراهیموویچ برای سفر به رم و بازی در استادیو المپیکو بسیار تلاش کرده است. توتی دوران 25ساله‌ی فوتبال حرفه‌ای خود را در باشگاه بزرگ شهر زادگاهش رم سپری کرد و برای تیم محبوبش در بیش از 750 مسابقه به میدان رفت و چیزی در حدود 300 گل به ثمر رساند. 


با اینکه در این سالها دست توتی از جامها و افتخارات کوتاه نمانده ولی علاقه‌ی او برای دستیابی به موفقیت‌های هر چه بیشتر، گلادیاتور را وامی‌داشته تا برای رمی کردن تعدادی از بهترین فوتبالیست‌های وقت دنیا تلاش کند، ستاره‌های بزرگی که ابراهیموویچ یکی از مهمترین آنها بوده. 


توتی در مصاحبه با روزنامه‌ لارپوبلیکا گفت:" من همیشه گفته‌ام که قهرمان‌ها به پیروزی احتیاج دارند. دوست داشتم رونالدو، ابراهیموویچ و بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا به رم بیایند. البته فقط مهاجمین و بازیکنان تهاجمی نه، مدافعین و هافبک‌های بزرگ هم در لیست من بودند. ولی متاسفانه محدودیت داشتیم چون منابع مالی لازم برای به خدمت گرفتن این ستاره‌های بزرگ را در اختیار نداشتیم. ولی راستش را بخواهید من برای آوردن کسانی به رم تلاش کردم که حتی فکرش را هم نمی‌کنید". 


زمانی که توتی در تابستان 2017 از دنیای فوتبال کناره‌گیری کرد، ابراهیموویچ همچنان مشغول بازی بود و اخیراً با پیراهن تیم لس‌آنجلس گلکسی، صدمین گل دوران فوتبالی خود را به ثمر رسانده بود. ابراهیموویچ در ایتالیا با تیمهای ای سی میلان، اینتر و یوونتوس روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت و پس از آن به فرانسه رفت تا برای پاری سن ژرمن بازی کند. زلاتان بعد از آن راهی لیگ برتر و منچستریونایتد شد ولی مصدومیت زانو نگذاشت برای مدتی طولانی در اولدترافورد ماندگار شود. زلاتان 36ساله این روزها در لیگ MLS آمریکا حضور دارد و همچنان به درخشش در مستطیل سبز ادامه می‌دهد.

 

نظر شما