شناسهٔ خبر: 28218338 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بازی Conception Plus: Please Give Birth to My Child ! برای پلی‌استیشن ۴ معرفی شد

به تازگی شرکت اسپایک چان‌سافت (Spike Chunsoft) از بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Conception Plus: Please Give Birth to My Child ! رسماً رونمایی کرده که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گرد.

صاحب‌خبر -
بازی Conception Plus: Please Give Birth to My Child ! برای پلی‌استیشن ۴ معرفی شد

به تازگی شرکت اسپایک چان‌سافت (Spike Chunsoft)  از بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Conception Plus: Please Give Birth to My Child ! رسماً رونمایی کرده که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گرد.

سری بازی‌های Conception در سبک نقش‌آفرینی و با محوریت سیاه‌چاله‌ها هستند. Conception Plus در اصل بازسازی عنوان Conception است که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای کنسول PSP عرضه شده است. نسخه بازسازی شده این عنوان برای کنسول پلی‌استیشن ۴ حاوی تصاویر هنری جدید، میان‌پرده‌های انیمیشنی، شخصیت‌های اضافه و المان‌های داستانی جدید است.

بازی اصلی Conception یک دنباله نیز دارد که با عنوان Conception II: Children of the Seven Stars شناخته می‌شود. این بازی در سال ۲۰۱۴ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ویتا و نینتندو ۳DS عرضه شد. نسخه رایانه‌های شخصی آن نیز در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد.

بازی Conception Plus: Please Give Birth to My Child ! قرار است در فصل زمستان امسال به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در ژاپن عرضه گردد. هنوز خبری از عرضه این بازی در بازار غرب منتشر نشده اما تحقق این امر، دور از انتظار نیست.

نظر شما