شناسهٔ خبر: 28218181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان:

هدف‌گذاری تیم ملی بسکتبال با ویلچر کسب سهمیه المپیک است

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: هدف‌گذاری تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است.

صاحب‌خبر -

آزاده همایون‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران این رشته برای حضور در مسابقات پاراآسیایی آمادگی پیدا کرده‌اند. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان با اشاره به اینکه تیم ملی از دی‌ماه اردوهای مختلف برای کسب سهمیه مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را سپری کرده است؛ عنوان کرد: با اعزام ورزشکاران و برگزاری مسابقات این تیم موفق به حضور در مسابقات پاراآسیایی شد.

وی با اشاره به اینکه 95 درصد ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان همان ترکیب اولیه است؛ عنوان کرد: پس از کسب سهمیه آسیایی تنها یک ورزشکار جوان دیگر به ترکیب اضافه شده است.

همایون‌پور با اشاره به اینکه پس از کسب سهمیه پنج اردو برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر برگزار شده است؛ اضافه کرد: حضور در یک مسابقه برون مرزی نیز فرصتی برای محک آمادگی فنی تیم بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان با اشاره به اینکه تیم با مسابقه برون مرزی محک خورده و ایرادات شناسایی شد؛ اظهار کرد: هم‌اکنون وضعیت فنی و روانی بازیکنان مناسب بوده و برای حضور در مسابقات آمادگی دارند.

وی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری تیم کسب سهمیه المپیک 2020 است؛ بیان کرد: تیم تلاش خود را برای کسب این سهمیه انجام می‌دهد.

همایون‌پور با اشاره به اینکه آسیب جزئی از ورزش است؛ اضافه کرد: هیچ یک از اعضای تیم دچار صدمه شدید نشده‌اند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان با اشاره به اینکه این تیم اردوی آخر خود را یکم مهر‌ماه برگزار می‌کند؛ تصریح کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان هشتم مهر‌ماه راهی جاکارتا می‌شود.

وی با اشاره به اعزام 15 نفر به عنوان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا گفت: از این تعداد 14 نفر ورزشکار و یک نفر سرمربی تیم است.

گفتنی است؛ از مجموع ورزشکاران تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان پنج ورزشکار از استان زنجان بوده و سرمربی‌‌گری این تیم را نیز یک زنجانی بر عهده دارد.

انتهای پیام/ح

نظر شما