شناسهٔ خبر: 28217634 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کُشتی استان فارس سه پله سقوط کرد

به گزارش ایرنا، استان فارس بر اساس این رده بندی که در 22 شاخص صورت گرفته است در 9 شاخص هیچ امتیازی کسب نکرده است.این رده بندی نشان دهنده این است که هیات کشتی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، استان فارس بر اساس این رده بندی که در 22 شاخص صورت گرفته است در 9 شاخص هیچ امتیازی کسب نکرده است.
این رده بندی نشان دهنده این است که هیات کشتی فارس در سال 96 عملکردی ضعیف از خود به جای گذاشته و با کسب 1305 امتیاز و قرار گرفتن در رده یازدهم سیر نزولی نسبت به سال 95 داشته است.
لیگ درون استانی، میزبانی اردو تیم ملی، لیگ برتر، میزبانی داخلی، نتایج بین المللی، میزبانی بین المللی، اعزام تیم، توسعه منابع مالی، و شفاف بودن عملکرد مالی از جمله شاخص هایی است که کُشتی استان فارس هیچ امتیازی کسب نکرده است.
همچنین کُشتی فارس در این ارزیابی در امر آموزش که بسیار مهم است در این شاخص نمره 10 را از 100 به خود اختصاص داده است که امتیازی بسیار پایین است.
کشتی استان فارس در سال 97 توسط برادران گرایی نشان طلا و برنز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا کسب کرد و همچنین مدال طلای نوجوانان آسیا توسط امیر رضا ده بزرگی در این سال می تواند در شاخص نتایج بین المللی تا حد زیادی رتبه خود را بالا ببرد و علاوه بر این باید تلاشی چشم گیر در تمام شاخص ها به ویژه آنهایی که امتیازی کسب نکرده داشته باشد تا بتواند در این سال رتبه خود را از یازدهم ارتقا دهد.
بهترین رتبه ای که استان فارس در کشتی داشته است مربوط به سال 90 است که در رتبه چهارم قرار گرفت.
در رده بندی صورت گرفته در سال 96 استان های مازندران، تهران و خوزستان با بیشترین امتیاز به ترتیب در رده اول تا سوم ایستادند و استان کهگیلویه و بویراحمد هم در بین 32 استان رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.
7368 /1876
انتهای پیام

نظر شما