شناسهٔ خبر: 28216932 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صبحانه آنلاین | لینک خبر

حقوق بازنشستگان در سال ۹۸ ترمیم می‌شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تلاش داریم سیاست‌های جبرانی ترمیم حقوق رادر بودجه سال آینده پیگیری کنیم تا انتظارات جامعه بازنشستگان تا حدی رفع شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش صبحانه،جمشید تقی زاده در آیین عزاداری حسینی با تأکید بر اینکه نام امام حسین (ع) و حماسه عاشورا سرشار از مفاهیم و ابعاد عمیقی است که ظرفیت‌های بزرگی را برای عاشقان و ارادتمندان آن امام همام ایجاد می‌کند، گفت: در دانشگاه عاشورا، امام حسین (ع) یک احیاگر بزرگ دینی بود که اهداف مهمی برای قیام عاشورا از جمله احیای امر به معروف و نهی از منکر، احیای قسط و عدالت، بازگشت ارزش‌ها و فضایل دینی اسلام، عمل به احکام و قوانین الهی، پیروی از سنت‌های الهی و جلوگیری از بدعت‌ها و انحرافات در دین، وفاداری و پایبندی به پیمان‌ها و بیداری وجدان‌ها را رقم زد.

وی برقراری قسط و عدل را مهم دانست و گفت: ما برای بازنشستگان باید حقوق واقعی آنان را اجرا کنیم و در تمام امور عدالت را رعایت کنیم و احیای ارزش‌های دینی و ترویج فضائل اخلاقی و دوری از رذایل اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

تقی زاده تأکید کرد: جا دارد پس از هفت ماه تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر نسبت به انجام وظایف سنگین که بر دوش کارکنان این صندوق بوده است و اتفاقات بزرگی که در همین مدت رقم خورده، از همه مدیران و کارکنان قدردانی کنم.

وی گفت: وظایف و بخش‌هایی که در حوزه کاری ما به عنوان صندوق بازنشستگی بوده و از دست ما بر می‌آمده خوشبختانه به نحو شایسته‌ای انجام شده و در این بخش مایه آرامش نسبی جامعه بازنشستگان تحت پوشش شده است.

وی یادآور شد: دریافت اعتبارات ۲۲۰۰ میلیارد تومانی همسان سازی، اجرای پلکانی حقوق و افزایش‌های سال ۹۷ در کمترین زمان ممکن پس از ابلاغ، صدور احکام و به روز رسانی در سامانه‌های برخط، پاسخگویی در میز خدمت و مرکز پاسخگویی، افزایش سقف وام و سفر‌های گردشگری، برگزاری جشنواره ۲۵ ذی الحجه در تمام کشور، پرداخت حقوق پیش از پایان هر ماه و سایر فعالیت‌هایی که در این مدت انجام شده، همه مرهون تلاش‌ها و تعهد سازمانی صندوق در کل کشور است.

تقی زاده در ادامه گفت: مهم‌ترین موضوع پیش روی صندوق، بودجه سال ۹۸ است که باید تلاش کنیم هم در بخش بودجه و اعتبارات صندوق و بحث همسان‌سازی و هم قانون مدیریت خدمات کشوری در شش ماهه دوم سال را دنبال کنیم.

وی افزود: همچنین تلاش داریم سیاست‌های جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان رادر بودجه سال آینده پیگیری کنیم، تا اقدامات و فعالیت‌های خوب، دقیق و پیگیر اتفاق بیفتد و انتظارات جامعه بازنشستگان را تا حدی رفع کنیم.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه و رسالت همه ما در صندوق بازنشستگی کشوری خدمت صادقانه و سالم به بازنشستگان و جامعه ۶ میلیون نفری تحت پوشش است تا فشار اقتصادی سنگینی که این روز‌ها به خصوص بر بازنشستگان وجود دارد کاهش یابد. به هرحال ذات استکباری آمریکا و دشمنان کشور تحمیل این فشارهاست و برای آن‌ها درد مردم مهم نیست./باشگاه خبرنگاران

نظر شما