شناسهٔ خبر: 28216399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایان شهریور و ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران/ ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس

ترافیک در محور چالوس نیمه سنگین و در بقیه محور‌ها عادی و روان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: ترافیک اکنون در محور کندوان از شمال به جنوب حدفاصل مکارود تا تونل کندوان نیمه سنگین است.

بر اساس این گزارش ترافیک در سایر محور‌های مازندران عادی و پرحجم است.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به بارش باران مسافران درحال خروج از محور کندوان هستند و تردد خودرو‌ها از کرج به مازندران عادی، اما در مسیر شمال به جنوب در برخی مناطق نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه چند مورد تصادفات منجر به جرح به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و لغزنده بودن جاده‌ها گزارش شده است، افزود: سطح بیشتر محور‌های استان به دلیل بارش بعد از ظهر لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران از مازندران محدودیت‌های ترافیکی که از سه شنبه آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و بر اساس آن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: ورود وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا تا دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و برای تخلیه بار ترافیکی تردد خودرو‌ها از ساعت ۱۵ جمعه تا دو بامداد شنبه از مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از ۱۵ روز شنبه تا یک بامداد روز یک‌شنبه از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه حرکت وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز شنبه تا یک بامداد یک شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور ساری به سمنان با توجه به برگزاری مراسم‌های عزاداری و ترافیک نیمه سنگین در مسیر امره تا شکتا پیش بینی می‌شود از عصر امروز ترافیک سنگینی در این مسیر ایجاد شود که محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها فردا از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا و همچنین از ساعت ۱۲ روز شنبه تا دو بامداد یک‌شنبه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به اعمال محدودیت برای خودرو‌های سواری در این محور افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا تا دو بامداد روز شنبه از رودهن به شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد نیز تردد خودرو‌ها از آب‌اسک به رودهن یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از رودهن به شمال ممنوع و از ساعت ۱۸ روز شنبه تا دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به تهران یک‌طرفه خواهد بود.

انتهای پیام/ک

ادامه محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران تا پایان شهریور

نظر شما