شناسهٔ خبر: 28215691 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رومنیگه در مورد بواتنگ: من با انتقاد بازیکنان تیم از من یا هونس مشکلی ندارم؛ درب اتاق ما به روی بواتنگ باز است

مهیار میرزاپور

بواتنگ از مدیریت بایرن مونیخ ناراحت است و معتقد است از او حمایت نشده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - کارل هاینتس رومنیگه به انتقادات ژروم بواتنگ پاسخ داده است.

به گزارش کیکر، بواتنگ در مصاحبه ای با SZ گفته بود احساس می کند باشگاه از او وقتی صحبت از عدم تمرکز روی بازی های بایرن مونیخ بود، حمایت نکرده است. خبرهای زیادی در این باره منتشر شد که مدیران بایرن مونیخ، به خصوص رومنیگه از حواشی زندگی بواتنگ راضی نیستند و حتی سفرهای او به آمریکا باعث ایجاد مشکلاتی شده است. او در این باره اظهار داشت:

اصلا خوب نبود وقتی همه جا صحبت از عدم تمرکز من بود، باشگاه هیچ حمایتی از من نکرد. برای من مهم است که این مساله را به روشنی بیان کنم: من کاملا روی بایرن مونیخ تمرکز کرده ام. بعضی صحبت ها بعد از جام جهانی مرا دیوانه کرد. واقعا خنده دار است. می گویند من کاملا روی بازی ام در تیم تمرکز ندارم چون در بازی با کره جنوبی من گوشواره داشتم و عینک آفتابی به چشم زده بودم. در آن روز مشخص آفتاب به شدت در حال تابیدن بود. در سال 2014 هم من گوشواره داشتم و عینک دودی به چشم می زدم ولی هیچ چیزی در این مورد نوشته و گفته نشد.

وی در ادامه افزود:

نمی دانم مشکل دقیقا چیست. بله من آدم متفاوتی هستم و علایق خاصی دارم. به نظرم این منطقی است. هیچ کس نمی تواند ادعا کند من روی فوتبال تمرکز ندارم. شما می توانید در این مورد با هم تیمی ها و مربیان من صحبت کنید. 

ژروم بواتنگ

بعد از پیروزی 2-0 بایرن برابر بنفیکا، رومنیگه با اسکای مصاحبه کرد:

اساسا من اصلا با این مشکل ندارم که یک بازیکن تیم از من یا اولی هونس انتقاد کند. اگر او می خواهد با ما صحبت کند درب اتاق من و اولی هونس به روی او باز است. او می تواند بیاید و در کنار ما یک قهوه بنوشد و صحبت کند. از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد. او یک بازیکن خاص است و می داند که بازیکن مهمی برای تیم ماست. به همین خاطر پیشنهاد پاری سن ژرمن را تا آخرین لحظه رد کردیم.

وی در ادامه افزود:

هر دو طرف به صورت جدی این رابطه را پیگیری می کنند و هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد. در بازی امشب برابر بنفیکا هم دیدید که او تمرکز بالایی داشت. وقتی او به این سبک بازی می کند هیچ مشکلی وجود ندارد.

نظر شما