شناسهٔ خبر: 28214439 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرحله سوم مسابقات گرندپری 2018 – چین تایپه

هادی‌پور حذف شد

تکواندوکار وزن اولی کشورمان با واگذاری نتیجه برابر نماینده کره‌جنوبی که قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه داشت، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2018 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از روز گذشته (چهارشنبه – 28 شهریورماه) در تائویوان چین تایپه آغاز و فردا به پایان می‌رسد.

امروز پنجشنبه – 29 شهریورماه و در روز دوم مبارزات اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان پیگیری می‌شود که آرمین هادی‌پور نماینده کشورمان بود.

نماینده وزن اولی کشورمان در نخستین دیدار «آنتونیو فلسا» از ایتالیا را با نتیجه 17 بر 11 از پیش رو برداشت اما در گام دوم و برابر «جون جانگ» کره‌ای قهرمان آسیا و نایب قهرمان گرنداِسلم نتیجه را 12 بر 7 واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

روز گذشته میرهاشم حسینی موفق شد مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را کسب کند و ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی از کسب مدال بازماندند. فردا جمعه – 30 شهریورماه و در روز پایانی نیز مهدی خدابخشی نماینده کشورمان است که در اولین دیدار به مصاف «صالح الشراباتی» از اردن دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018 و نقره قهرمانی آسیا 2018 می‌رود و در صورت برتری با برنده دیدار پرتغال و کره‌جنوبی مبارزه می‌کند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

انتهای پیام/س

نظر شما