شناسهٔ خبر: 28214427 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سید حسن نصرالله: این حق بر گردن ماست که از ایران در برابر تحریم‌ها حمایت کنیم/ اگر اسرائیل به لبنان حمله کند، به سرنوشتی دچار می‌شود که تصورش را هم نمی‌کرد

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان در روز عاشورای حسینی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

سید حسن نصرالله: بر پایبندی ایمانی، اعتقادی و جهادی خود به مسئله فلسطین و قدس تاکید می‌کنیمدبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در مراسم ظهر عاشورا بر لزوم حمایت از کشورمان در برابر تحریم‌های آمریکا تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، در مراسم ظهر عاشورا در بیروت آغاز شد.

او در سخنرانی خود در مراسم عزاداری روز عاشورا در بیروت گفت: بر پایبندی ایمانی، اعتقادی و جهادی خود به مسئله فلسطین و قدس و حمایت از ملت فلسطین تاکید می‌کنیم.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: بار دیگر بر حمایت خود از ملت مظلوم و مبارز یمن تاکید می‌کنیم.

لزوم حمایت از ایران در برابر تحریم‌های آمریکا
سید حسن نصرالله گفت: حمایت از ایران که با مسئله خطرناک آغاز تحریم‌های آمریکا روبروست، برای ما واجب است. آمریکا به این علت ایران را مجازات می‌کند که این کشور حاضر نیست هیچ کسی تصمیمات آن را به نفع خودش مصادره کند یا ثروت‌های این کشور را غارت کند. این حق بر گردن ماست که از ایران حمایت کنیم.

اسرائیل می‌داند مقاومت امروز قویتر از هر زمان دیگری است

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اسرائیل می‌داند محور مقاومت امروز قویتر از هر زمان دیگری است. اسرائیل می‌داند هر جنگی که در منطقه به راه بیندازد، پیامد‌های گسترده‌ای خواهد داشت. اسرائیل به خوبی می‌داند نقاط ضعف این رژیم آشکار شده است. اسرائیل به خوبی از نقاط قوت ما آگاهی دارد.

تاکید بر دستیابی حزب‌الله لبنان به موشک‌های دقیق
نصرالله افزود: اسرائیل نگران موشک‌های دقیق محور مقاومت است. تحولات بزرگی در این منطقه رخ داده است که دشمن تصور آن را هم نمی‌کرد.

او گفت: به اسرائیلی‌ها می‌گویم هر کاری می‌خواهید برای قطع مسیر (انتقال) صورت دهید، به شما می‌گویم که مقاومت امروز موشک‌های دقیق و غیردقیق و امکانات تسلیحاتی در اختیار دارد که اگر اسرائیل جنگی را به لبنان تحمیل کند، با سرنوشتی روبرو خواهد شد که هرگز تصور نمی‌کرد.

در موضع قدرت، پیروزی و بازدارندگی قرار داریم

سید حسن نصرالله گفت: امروز ما در موضع قدرت، پیروزی و بازدارندگی قرار داریم. خطرات اصلی و بزرگ را پشت سر گذاشتیم و در آینده با خطراتی تا این اندازه بزرگ روبرو نخواهیم شد، هر چند که خود را برای رویارویی با هر خطری آماده می‌کنیم.

نصرالله افزود: ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) در طول تاریخ به گوش می‌رسد و اگر هزاران بار ما را بکشند و آتش بزنند، هرگز امام حسین (ع) را رها نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما