شناسهٔ خبر: 28214108 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| ماسیمیلیانو آلگری: استفاده از VAR می‌تواندبه تصمیم‌گیری بهتر داور کمک کند/ اخراج رونالدو ما را در خطر باخت قرار داد

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری معتقد است استفاده از کمک‌داور ویدئویی می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر داور کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری در پی پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم تحت‌هدایتش در خانه والنسیا در گروه H لیگ قهرمانان اروپا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: طبیعی بود که در دقایق پایانی بازی کمی به والنسیا فضا بدهیم، اما تا موقعی که داور در وقت‌های تلف شده ضربه پنالتی به سود والنسیا اعلام کرد، دروازه شزنی حتی یک بار هم تهدید نشد.  

وی همچنین با اشاره به اخراج کریستیانو رونالدو در دقیقه 29 بازی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: پس از اخراج کریس تنش بین بازیکنان افزایش پیدا کرد. بازی در ورزشگاه مستایا ساده نیست چون والنسیا تیمی هجومی است و هوادارانش هم جو پرشوری را ایجاد می‌کنند. با این حال بازیکنان ما موفق شدند به خوبی حملات والنسیا را خنثی کنند.

آلگری که پس از اخراج رونالدو نه تعویضی انجام نداد و نه چیدمان بازیکنانش در زمین را تغییر داد، اظهار داشت: ما با یک مهاجم بیشتر بازی را شروع کردیم، اما با اخراج رونالدو چیزی تغییر نکرد. تنها کاری که باید می‌کردیم این بود که بلز ماتویدی را بین خطوط  بازی دهیم تا با مانژوکیچ در خط حمله و الکس ساندرو در خط دفاعی در ارتباط باشد.

اخراج رونالدو در پی گزارش داور کنار دروازه به فلیکس بریش، داور آلمانی بازی صورت گرفت. در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسد که فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس موهای جیسون موریو، مدافع کلبمیایی والنسیا را کمی می‌کشد.

سرمربی یوونتوس در این خصوص گفت: تنها می‌توانم بگویم که استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر داور کمک کند. 10 نفره شده در یک بازی لیگ قهرمانان به خاطر چنین اتفاقی، ناامیدکننده است. ما به خاطر این موضوع در خطر باخت در این بازی بودیم و رونالدو را هم برای بازی بعدی در اختیار نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما