شناسهٔ خبر: 28213816 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

نسخه جدید شیائومی می ۸ با قیمت پایه ۲۰۰ دلار معرفی شد

صاحب‌خبر -

نسخه جدید شیائومی می ۸ با نام Xiaomi Mi 8 Youth Edition رسما معرفی شد. برای آشنایی با مشخصات فنی، امکانات و قیمت شیائومی Mi 8 Youth با ما باشید.

 

روز گذشته، شیائومی طی رویدادی رسمی از چند اسمارت فون جدید رونمایی کرد. نسخه جدید شیائومی می ۸ یکی از همین محصولات جدید است که سه ویژگی برجسته دارد: ظاهر به‌روزتر؛  مشخصات فنی نزدیک به پرچمداران؛ نسبت بالاتر قیمت به عملکرد.

 

در مقایسه با آیفون XR که ناچی با اندازه ۳۵.۲ میلی‌متر دارد، ناچ در نسخه Youth از می ۸، برابر ۱۹.۴ میلی‌متر است. به علاوه، سازندگان از یک فریم نازک‌تر (۱.۹۵ میلی‌متر) و بدنه باریک‌تر (۷.۵ میلی‌متر) استفاده کرده‌اند.

 

اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,موبایل و تبلت

دستگاه پیش رو نخستین تلفن هوشمند شیائومی است که با پنل پشتی gradient ارائه می‌شود. ظاهرا مهندسان شیائومی برای طراحی این بخش، از یکی از امپرسیونیست‌های فرانسوی به نام «کلود مونه» الهام گرفته‌اند. کاربران می‌توانند گوشی جدید شیائومی را در رنگ‌های آبی ((Dream Blue) و طلایی (Twilight Gold) خریداری کنند. علاوه بر این، یک مدل ساده‌تر نیز با رنگ خاکستری برای موبایل جدید چینی‌ها در نظر گرفته شده است. به این موارد باید طراحی آینه‌ای قاب پشتی را هم اضافه کرد؛ چیزی که پیش‌تر نمونه آن را در هواوی پی ۲۰ پرو دیده بودیم.

 

مشخصات فنی نسخه جدید شیائومی می ۸

 

اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,موبایل و تبلت

Mi 8 Youth Edition در بخش جلویی به سنسور ۲۴ مگاپیکسلی IMX576 مجهز شده است که می‌توان آن را قوی‌ترین دوربین جلویی با پشتیبانی از هوش مصنوعی در نظر گرفت. تشخیص صحنه مبتنی بر AI، زیباسازی چهره و ویدیوها به کمک هوش مصنوعی و HDR خودکار از ویژگی‌های اصلی دوربین سلفی هستند.

 

اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,موبایل و تبلت

نسخه جدید شیائومی می ۸ به صفحه نمایشی ۶.۲۶ اینچی با وضوح +FullHD مجهز شده است و تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ با موتور هوش مصنوعی، مسئولیت مدیریت را در آن بر عهده خواهد داشت. همچنین، یک باتری ۳۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه ۳.۰ فناوری شارژ سریع، نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. برای ثبت تصاویر نیز دوربین پشتی ۱۲ + ۵ مگاپیکسلی در خدمت کاربران خواهد بود. در نهایت، دستیار صوتی Xiao می‌تواند همراه خوبی برای اجرای دستورات کاربران باشد.

 

اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,موبایل و تبلت

فروش دستگاه پیش رو در سه نسخه مختلف با ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، از ۲۵ سپتامبر (۳ مهر)، به ترتیب با قیمت‌های ۲۰۴، ۲۴۸ و ۲۹۱ دلار آغاز می‌شود.

 

اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,موبایل و تبلت
اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,موبایل و تبلت

محمد قاسمی

 

نظر شما