شناسهٔ خبر: 28211706 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۶ استان کشور متاثر از سیل و طوفان/ تخریب ۲۰ واحد مسکونی در استان گلستان بر اثر طوفان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در استان گلستان بر اثر وقوع طوفان به ۲۰ واحد مسکونی در شهرهای علی‌آباد و آزادشهر و بندرترکمن خسارت وارد شده است.

صاحب‌خبر -

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: 6 استان کشور از جمله استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، سمنان،گلستان و همدان متاثر طوفان، سیل و رعد و برق هستند.

وی افزود: 62  امدادگران هلال احمر در قالب 18 تیم امدادی به 209 نفر در 7 شهر و روستا امدادرسانی کردند و به 45 نفر خدمات اسکان اضطراری ارائه دادند و یک نفر را به مراکز امدادی منتقل کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر از 2 واحد مسکونی متاثر از سیل آب تخلیه کردند و 10 دستگاه چادر و 400 کیلوگرم نایلون در بین سیل زدگان توزیع کردند.

سلیمی بیان کرد:در استان سمنان بر اثر بارش شدید و ناگهانی باران در روستاهای ارمیان و قدس مشکلاتی گزارش و در مسیر جنگلهای ابر شاهرود تردد خودرو های عبوری مختل شده است که تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.
وی افزود: همچنین در استان گلستان بر اثر وقوع طوفان آسیب هایی به چند واحد مسکونی در شهرهای علی آباد و آزادشهر و بندرترکمن ( روستاهای عرفان و سنگ درین متعلق به شهرستان علی آباد) گزارش شده که تیم های عملیاتی در منطقه حضور داشته و مشغول به امدادرسانی به حادثه دیدگان هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد:در مجموع در استان گلستان تا این لحظه آسیب هایی به ۲۰ واحد مسکونی گزارش شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما