شناسهٔ خبر: 28211040 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

رئال مادرید و لوپتگی لحظه به لحظه بالغ تر می شوند!

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | رئال مادرید در دیداری کاملا یکطرفه و جذاب توانست آ اس رم را در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3_0 شکست دهد و با چکمه های آهنین خود در جمع مدعیان خودنمایی کند!

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - رئال مادرید خولن لوپتگی بحث برانگیز ترین رئال مادرید چند سال اخیر بوده است، تیمی که که خیلی در ابتدا نتوانست اعتماد ها را به سوی خود جلب کند تا از آن به عنوان فراموش شده بزرگ اروپا یاد شود، چرا که خولن لوپتگی نمی توانست در بهار زین الدین زیدان بهاری زیباتر را در آن روزها به هواداران خود نشان بدهد، او زمان می خواست و قضاوت ها در ارتباط با تیم متحول شده مادریدی ها بسیار عجولانه بود.

 

ماریانو دیاز
ماریانو دیاز

 

شماره7 بزرگ رفته بود و با بازگشت پسر قدیمی برنابئو به خانه این پیراهن خاص به او رسیده بود! در ابتدا حتی مقایسه نام کریستیانو رونالدو ماریانو دیاز چون یک شوخی بود تا اینکه در برابر آ اس رم لوپتگی تصمیم گرفت به وارث بزرگان لوس بلانکوس فرصت حضور در میدان را بدهد و او با یک شلیک برنابئو را عاشق خود کند! حالا چطور؟ او در خور این پیراهن است؟!

 

بازیکنان آ اس رم
بازیکنان آ اس رم

 

آ اس رم را نباید دست کم گرفت، پیروزی قاطع رئال مادرید بواسطه هوش و درایت خولن لوپتگی رقم خورد؛ مردی که رفته رفته جذاب و جذاب تر نشان می دهد! شاید باید  فلورنتینو پرز به هرکدام از هواداران تیم خود یک ساعت مچی هدیه بدهد و از آنها بخواهد تا ماه های آتی هیچ نگویند و فقط تماشا کنند تا در آستانه پوکری تاریخی همراه این قطار ابدی باشند!

 

خولن لوپتگی
خولن لوپتگی

 

جالوروسی همان تیمی است که در فصل گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به شکلی باورنکردنی توانست بارسلونا را دچار یک عذاب ابدی کند و امروز انتقامشان به دست رقیب و دشمنی تاریخی گرفته شد تا ایتالیایی ها در برابر اسپانیایی ها حسابی صاف شده را داشته باشند.

 

رئال مادرید و آ اس رم
رئال مادرید و آ اس رم

 

آمار نهایی این دیدار جذاب حاکی از اعدادی باور نکردنی و اعجاب انگیز بود! 30 حمله از سوی رئال مادرید بر روی دروازه آ اس رم نشان می داد لوپتگی از آن مربیانی است که چون یک شوالیه سیاه برای نابودی قلعه های دشمن دیوانه وار خود را بر دیوار ها می کوبد تا هر سدی را در آخر با خاک یکسان کند؛ شاید رم می بایست تندیسی از دستکش های طلایی را بابت نمایش درخشان رابین اولسن به این ستاره ایسلندی هدیه بدهد، چرا که اگر او در درون دروازه جالوروسی حضور نداشت مشخصا تحقیری بزرگ بر ضد این قدرت ایتالیایی رقم می خورد؛ برای تماشای رئال مادرید 2018 هنوز هم زمان نیاز است.. لوپتگی لحظه به لحظه بالغ تر می شود!

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما